Четвер, 25.04.2024, 04:59
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наукові дослідження

Головна » 2015 » Липень » 09

Відповідно до поставлених завдань у 2014 році в контексті виконання колективної теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» співробітниками відділу початкової освіти було:

  • розроблено програми досліджень з підтем, в яких обґрунтовано актуальність проблеми, визначено мету, завдання, об’єкт, предмет і методи досліджень, спрогнозовано очікувані результати та наукову новизну;
  •  здійснено аналіззаконодавчих документів системи освіти, директивних матеріалів МОН України, вітчизняних та зарубіжних філософських, психологічних і педагогічних наукових джерел, публікацій у періодичних виданнях, навчальної і методичної літератури для початкової школи, здобутків шкільної практики у ЗНЗ країни і зарубіжжя; педагогічне спостереження за організацією навчальної взаємодії молодших школярів в умовах реального навчального процесу; опитування, анкетування учасників навчально-виховного процесу з метою вивчення стану досліджуваної проблеми у практиці, в результаті чогорозкрито наукову семантику категорій і понять, що становлять основу наукового контексту проблеми дослідження, розпочато складаннятермінологічного словника («педагогічне моделювання», «дидактичне моделювання», «форма на ... Читати далі »
Переглядів: 636 | Додав: Модератор | Дата: 09.07.2015 | Коментарі (0)

Відповідно до поставлених завдань у контексті виконання колективної теми «Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів у навчальному процесі» співробітниками лабораторії початкової освіти було:

·       теоретично обґрунтовано й розкрито сутність ключової компетентності «уміння вчитися»; сутність мовної, мовленнєвої, соціокультурної предметних компетентностей, що формуються в молодших школярів у процесі навчання української мови; сутність і зміст читацької компетентності; сутність, структуру і функції обчислювального, логічного, графічно-інформаційного і геометричного складників предметної математичної компетентності; сутність процесів формування і розвитку природознавчої, соціальної і здоров’язбережувальної компетентностей  в учнів 1-4 класів;

·       визначено загальний зміст понять «уміння вчитися як ключова компетентність», «читацька компетентність», «предметна математична компетентність», «природознавча компетентність» і «природознавча проблемна задача як засіб формування природознавчої компетентності»; «здоров’язбережувальна компетентність»;

  • означено структуру уміння вчитися, яка охоплює мотиваційний, змістовий, діяльнісний, контрол ... Читати далі »
Переглядів: 699 | Додав: Модератор | Дата: 09.07.2015 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz