Наукова діяльність відділу початкової освіти у 2007-2009 роках - 21 Травня 2010 - Наукові дослідження - Лабораторія початкової освіти
Середа, 07.12.2016, 19:23
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наукові дослідження

Головна » 2010 » Травень » 21 » Наукова діяльність відділу початкової освіти у 2007-2009 роках
01:41
Наукова діяльність відділу початкової освіти у 2007-2009 роках

     Протягом 2007–2009рр. в лабораторії початкової освіти розроблялася тема «Науково-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів на засадах компетентнісного підходу».
     Результати наукового дослідження: 
     1. Науково-методичне забезпечення контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів з української мови – мови навчання, читання, математики, основ здоров’я, курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу. Зокрема:
теоретично обґрунтовано об’єкти, функції, види контролю відповідно до вікових мікроперіодів (1–2 і 3–4 класів) та змісту освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти; 

  • визначено якісну характеристику рівнів сформованості предметних компетентностей; 
  • розроблено форми реалізації різних видів контролю (поточного, періодичного, тематичного, підсумкового), систему вимірників навчальних досягнень і методику їх застосування з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого шкільного віку та специфіки змісту навчальних предметів;
  • встановлено оптимальну частотність різних видів контролю;
  • визначено оптимальні обсяги тематичних контрольних робіт для кожного класу з української мови – мови навчання, читання, математики, основ здоров’я, соціальної і природознавчої складових курсу «Я і Україна» та обсяги підсумкових робіт з української мови, читання і математики для державної підсумкової атестації учнів 4 класу; а також тривалість виконання учнями з різним рівнем навченості окремих видів контрольно-перевірних завдань, у тому числі тестових.

     2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (затверджені МОН України, наказ № 755 від 20.08.2008 р.).

Переглядів: 519 | Додав: Модератор | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Травень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz