15 листопада на базі Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Києво-Святошинського району Київської області відбувся районний науково-практичний семінар учителів початкових класів «Нетрадиційні організаційні форми навчання української мови в початковій школі», організований відділом початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.
Семінар відкрила методист методичного центру управління освіти, молоді та спорту Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області Н. А. Ванькевич. З вітальним словом до учасників заходу звернулась директор Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 В. К. Пекур. План роботи семінару оголосила заступник директора з навчально-виховної роботи Боярської школи № 4 О. І. Сивоконь.
У процесі семінару К. І. Пономарьова, провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, ознайомила його учасників з особливостями різних нетрадиційних форм навчання, вимогами до їх конструювання і проведення. Реалізацію теоретичних настанов вчителі Боярської школи № 4 продемонстрували під час проведення нетрадиційних уроків української мови: уроку-казки «Уживання слів з буквосполученнями дж, дз» (2-Б клас, учитель О. В. Самаріна), уроку розвитку мовленнєво-творчих здібностей «Написання твору про осінь на основі власних спостережень» (3-Б клас, учитель О. В. Рудковська), уроку-КВК «Закріплення і застосування знань про речення» (4-В клас, учитель О. П. Москаленко).
Завершився семінар калейдоскопом творчих ідей, у процесі якого вчителі Києво-Святошинського району поділилися своїм досвідом застосування нетрадиційних організаційних форм у навчальному процесі.
Результатом роботи семінару стали вироблені й затверджені «Методичні рекомендації щодо конструювання та проведення нетрадиційних уроків української мови в початковій школі».
|