Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Читання
Навчальний посібник із літературного читання містить твори різних жанрів і тем, передбачених програмою. До них розроблена система розвивальних завдань і запитань, яка доповнює зміст підручника. Книга знайомить читачів із широким колом найкращих творів дитячої літератури, розширює і поглиблює знання про життя і творчість їхніх авторів, заохочує до самостійного читання і творчості.
Навчальний посібник містить твори різних жанрів і тем, передбачених для уроків позакласного читання. Коло читання суттєво розширює читацький кругозір молодшого школяра. Система розвивальних завдань і запитань сприятиме розвитку читацької самостійності дитини, уміння читати і розуміти прочитане. Вашуленко О.В. Уроки літературного читання. 2 клас: метод. посібн. для вчителя у двох частинах / О.В. Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014. – 2 х 208 с.
У посібниках висвітлено методику роботи щодо формування і розвитку навички читання, розвитку зв’язного мовлення на уроках літературного читання. Подано орієнтовне календарно-тематичне планування, методичні рекомендації до розроблення уроків літературного читання у 2 класі, додатковий навчальний матеріал для варіативної організації навчального процесу. Посібники є складовою навчально-методичного комплекту з літературного читання, до якого входять: підручник «Літературне читання, 2 клас» (автор — О. Я. Савченко), навчальні посібники «Я люблю читати, 2 клас», «Моя домашня читальня, 2 клас» (автор — О. Я. Савченко) та робочий зошит із друкованою основою «Літературне читання, 2 клас» (автор В. О. Мартиненко). Частина перша відповідає навчальному матеріалу 1-го семестру, а частина друга — 2-го семестру навчання. Для вчителів початкових класів, методистів, студентів педагогічних навчальних закладів. Мартиненко В. О. Літературне читання. Робочий зошит : навчальний посібник для учнів 4 класу. – 72 с., 2015.
Робочий зошит є складником навчально-методичного комплекту до підручника О.Я.Савченко. Його зміст і структуру погоджено з автором підручника. У ньому міститься система вправ і завдань для узагальнення й удосконалення досвіду читацької діяльності учнів 4 класу за такими напрямами: сприймання і розуміння учнями текстів різних видів; розвиток зв»язного мовлення, збагачення словникового запасу учнів; удосконалення навички читання вголос і мовчки; робота з дитячою книжкою, робота з інформацією; контрольно-оцінна діяльність школярів Порівняно з попереднім класом, зміст і характер завдань подано з нарощенням ступеня складності; вони сприяють підготовці учнів до навчання з предмета в основній ланці школи. За погодженням з О.Я. Савченко, з метою письмової перевірки й оцінювання навчальних досягнень четвертокласників, в робочому зошиті подано зразки виконання завдань під загальною назвою «Перевір свої досягнення», уміщених у підручнику після опрацювання того чи іншого розділу. У посібнику представлені зразки підсумкових семестрових контрольних робіт, технологія їх оцінювання відповідно до затверджених МОН України «Інструктиво-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів».
Мартиненко В. О. Літературне читання. Робочий зошит : навчальний посібник для учнів 3 класу. – 80 с., 2014. Навчальний посібник є складником до навчально-методичного комплекту до підручника «Літературне читання» (автор О.Я.Савченко). Він розширює і поглиблює програмовий матеріал. У ньому міститься методично продумана система вправ і завдань для вдосконалення передбачених чинною навчальною програмою таких компонентів читацької діяльності: робота з текстом художнього і науково-художнього твору; робота з дитячою книжкою, робота з інформацією; навичка читання вголос і мовчки; контрольно-оцінна діяльність третьокласників. Особливий акцент зроблено на розвиток умінь, навичок, способів читацької діяльності, які сприяють поглибленому усвідомленню змісту текстів різних видів. У зошиті вміщено зразки самостійної і контрольної робіт, які учні виконують наприкінці семестрів відповідно до затверджених МОН України «Інструктиво-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів».
Мартиненко В. О. Літературне читання. Робочий зошит : навчальний посібник для учнів 2 класу. – 80 с., 2013.
Робочий зошит як складник навчально-методичного комплекту до підручника О. Я. Савченко містить методично продуману систему вправ і завдань для розвитку і вдосконалення навички читання вголос, умінь і навичок самостійно сприймати зміст різножанрових творів, працювати з дитячою книжкою, оцінювати свою читацьку діяльність. Відповідно до вікових особливостей учнів вагомий акцент зроблено на виконанні вправ і завдань для розвитку артикуляційного апарату дітей, правильності читання, регулювання дихання, сили голосу, умінь користуватися інтонаційними засобами виразності, розвитку оперативного поля, темпу читання та ін.. У зошиті вміщено завдання для роботи з дитячою книжкою, яких немає у підручнику. Значна питома вага завдань має ігровий, творчий характер, що сприятиме розвитку позитивних читацьких мотивів учнів. Вашуленко О. В. Довідник молодшого школяра. Читання. ДПА
Цей довідник стане у пригоді учням молодшої школи під час підготовки домашніх завдань з читання. Вміщені запитання і завдання допоможуть перевірити знання і уміння школярів. Довідник також містить словник важливих літературних термінів, необхідних для розуміння художніх творів. До окремих пояснень слів-термінів запропановано приклади, уривки з художніх творів тощо. У довіднику є короткі відомості про творчість українських письменників, які пишуть для дітей молодшого шкільного віку. Довідник призначений для розвитку й набуття навичок самостійної пошукової та творчої роботи учнів молодшої школи. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||