Лабораторія початкової освіти - Читання
Середа, 07.12.2016, 19:24
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Читання

  •   Літературне читання : підруч.  для 2 кл. / Автор: О. Я. Савченко. -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2012. - 160 с. :іл.
  •   Літературне читання : підруч.  для 2 кл. /Автор: О. Я. Савченко. -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2014. - 192 с. :іл.



       

 

  •  Я люблю читати : навч. посібн. з літературного читання для учнів 2 кл. /Автор: О. Я. Савченко. -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2013. -- 160 с. : іл.
  •  Я люблю читати : навч. посібн. з літературного читання для учнів 3 кл. /Автор: О. Я. Савченко. -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2014. -- 160 с. : іл.
  •  Я люблю читати : навч. посібн. з літературного читання для учнів 4 кл. /Автор: О. Я. Савченко. -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2015. -- 160 с. : іл.

          

Навчальний посібник із літературного читання містить твори різних жанрів і тем, передбачених програмою. До них розроблена система розвивальних завдань і запитань, яка доповнює зміст підручника. Книга знайомить читачів із широким колом найкращих творів дитячої літератури, розширює і поглиблює знання про життя і творчість їхніх авторів, заохочує до самостійного читання і творчості.

  

  • Савченко О. Я. Моя домашня читальня : навч. посіб. для позакласного читання у 2 класі -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2014. --160 с. : іл.
  • Савченко О. Я. Моя домашня читальня : навч. посіб. для позакласного читання у 3 класі -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2014. --160 с. : іл.
  • Савченко О. Я. Моя домашня читальня : навч. посіб. для позакласного читання у 4 класі -- К. : Видавничий дім "Освіта", 2015. --176 с. : іл.

      

Навчальний посібник містить твори різних жанрів і тем, передбачених для уроків позакласного читання. Коло читання суттєво розширює читацький кругозір молодшого школяра. Система розвивальних завдань і запитань сприятиме розвитку читацької самостійності дитини, уміння читати і розуміти прочитане.

Вашуленко О.В. Уроки літературного читання. 2 клас: метод. посібн. для вчителя у двох частинах / О.В. Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014. – 2 х 208 с.

 

У посібниках висвітлено методику роботи щодо формування і розвитку навички читання, розвитку зв’язного мовлення на уроках літературного читання. Подано орієнтовне календарно-тематичне планування, методичні рекомендації до розроблення уроків літературного читання у 2 класі, додатковий навчальний матеріал для варіативної організації навчального процесу.

Посібники є складовою навчально-методичного комплекту з літературного читання, до якого входять: підручник «Літературне читання, 2 клас» (автор — О. Я. Савченко), навчальні посібники «Я люблю читати, 2 клас», «Моя домашня читальня, 2 клас» (автор — О. Я. Савченко) та робочий зошит із друкованою основою «Літературне читання, 2 клас» (автор В. О. Мартиненко). Частина перша відповідає навчальному матеріалу 1-го семестру, а частина друга — 2-го семестру навчання.

Для вчителів початкових класів, методистів, студентів педагогічних навчальних закладів.

Мартиненко В. О. Літературне читання. Робочий зошит : навчальний посібник для учнів 4 класу. – 72 с., 2015.

 

 Робочий зошит є складником навчально-методичного комплекту до підручника О.Я.Савченко. Його зміст і структуру погоджено з автором підручника. У ньому міститься система вправ і завдань для узагальнення й удосконалення досвіду читацької діяльності учнів 4 класу за такими напрямами: сприймання і розуміння учнями текстів різних видів; розвиток зв»язного мовлення, збагачення словникового запасу учнів; удосконалення навички читання вголос і мовчки; робота з дитячою книжкою, робота з інформацією; контрольно-оцінна діяльність школярів Порівняно з попереднім класом, зміст і характер завдань подано з нарощенням ступеня складності; вони сприяють підготовці учнів до навчання  з предмета в основній ланці школи. За погодженням з О.Я. Савченко, з метою письмової перевірки й оцінювання навчальних досягнень четвертокласників, в робочому зошиті подано зразки виконання завдань під загальною назвою «Перевір свої досягнення», уміщених у підручнику після опрацювання того чи іншого розділу. У посібнику представлені зразки підсумкових семестрових контрольних робіт, технологія їх оцінювання відповідно до затверджених МОН  України «Інструктиво-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів».

 

Мартиненко В. О. Літературне читання. Робочий зошит : навчальний посібник для учнів 3 класу. – 80 с., 2014.

 Навчальний посібник є складником до навчально-методичного комплекту до підручника «Літературне читання» (автор О.Я.Савченко). Він розширює і поглиблює програмовий матеріал. У ньому міститься методично продумана система вправ і завдань для вдосконалення передбачених чинною навчальною програмою таких компонентів читацької діяльності: робота з текстом художнього і науково-художнього твору; робота з дитячою книжкою, робота з інформацією; навичка читання вголос і мовчки; контрольно-оцінна діяльність третьокласників. Особливий акцент зроблено на розвиток умінь, навичок, способів читацької діяльності, які сприяють  поглибленому  усвідомленню змісту текстів різних видів. У зошиті вміщено зразки самостійної і контрольної робіт, які учні виконують  наприкінці семестрів відповідно до затверджених МОН  України «Інструктиво-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів».


Мартиненко В. О. Літературне читання. Робочий зошит : навчальний посібник для учнів 2 класу. – 80 с., 2013.

 

 

 Робочий зошит як  складник навчально-методичного комплекту до підручника О. Я. Савченко містить методично продуману систему вправ і завдань для розвитку і вдосконалення навички читання вголос, умінь і навичок самостійно сприймати зміст різножанрових творів, працювати з дитячою книжкою, оцінювати свою читацьку діяльність. Відповідно до вікових особливостей учнів вагомий акцент зроблено на виконанні вправ і завдань для  розвитку артикуляційного апарату дітей, правильності читання, регулювання дихання, сили голосу, умінь користуватися інтонаційними засобами виразності, розвитку оперативного поля, темпу читання та ін.. У зошиті вміщено  завдання для роботи з дитячою книжкою, яких немає у підручнику. Значна питома вага завдань має ігровий, творчий характер, що сприятиме розвитку позитивних читацьких мотивів учнів.

 
 

Вашуленко О. В. Довідник молодшого школяра. Читання. ДПА

      

            

Цей довідник стане у пригоді учням молодшої школи під час підготовки домашніх завдань з читання. Вміщені запитання і завдання допоможуть перевірити знання і уміння школярів. Довідник також містить словник важливих літературних термінів, необхідних для розуміння художніх творів. До окремих пояснень слів-термінів запропановано приклади, уривки з художніх творів тощо. У довіднику є короткі відомості про творчість українських письменників, які пишуть для дітей молодшого шкільного віку. Довідник призначений для розвитку й набуття навичок самостійної пошукової та творчої роботи учнів молодшої школи.
      · Програмні відомості з читання 
      · Орієнтовні контрольні роботи для Державної підсумкової атестації 
Схвалено Міністерством освіти і науки України

Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz