Лабораторія початкової освіти - Українська мова
Середа, 07.12.2016, 19:22
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Українська мова

 

Пропонуємо серію навчальних посібників

для перевірки предметних компетентностей

з української мови в 2-4 класах

 

Пономарьова К. І. Перевірка предметних компетентностей. Українська мова. 2 клас. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів. – Київ : Оріон. 2015.

Пономарьова К. І. Перевірка предметних компетентностей. Українська мова. 3 клас. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів. – Київ : Оріон. 2015.

Пономарьова К. І. Перевірка предметних компетентностей. Українська мова. 4 клас. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів. – Київ : Оріон. 2015. 

                    

У навчальних посібниках пропонуються нестандартні контрольні роботи для перевірки сформованості в молодших школярів складників мовної і мовленнєвої компетентностей після вивчення мовних розділів та в кінці навчального року. Їх зміст розроблено відповідно до вимог чинної навчальної програми з української мови для 1-4 класів з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України в 2015 р.

Особливість запропонованих робіт полягає в тому, що всі завдання побудовані на основі сюжетного малюнка, який дозволяє занурити дитину в певну життєву ситуацію і передбачає застосування мовних знань, правописних та мовленнєвих умінь у незвичних умовах.

Схвалено Міністерством освіти і науки України.


Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. Українська мова: підручник для 2 класу. 160 с.

 

 

Підручник є основою НМК з української мови для 2 класу. Укладений відповідно до нової Навчальної програми для ЗНЗ з навчанням українською мовою для 1–4 класів. Навчальний матеріал подано за принципами доступності, наочності. Передбачено роботу в парах, групах та колективно. Практичні завдання спрямовані на розвиток мовних та мовленнєвих умінь і навичок тощо.

Творчі завдання, інтерактивні вправи, ілюстрації сприятимуть зацікавленню учнів українською мовою.

 

Пономарьова К. І. Гайова Л. А. Навчайся рідної мови: пізнавальні і творчі завдання з української мови: навчальний посібник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2013.

 

 

Гриф Міністерства освіти: Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах
Мова: Украiнська
Обкладинка: М’яка
Сторінок: 128
Колір: ч/б
Поліграфічний формат: 70х100/16
Видавництво: Генеза

 

Посібник, розроблений за новою програмою, призначено для додаткового використання на уроках української мови. Уміщені в ньому завдання дібрано відповідно до етапів засвоєння навчального матеріалу:       1) спостереження за мовними одиницями чи явищами; 2) засвоєння нових знань; 3) закріплення їх у процесі виконання репродуктивних і конструктивних завдань; 4) застосування мовних знань і вмінь у процесі виконання творчих завдань. 

Пропонуємо серію
карток для
 поточної перевірки знань
з української мови 
в 2-4 класах:

  • Пономарьова К. І. Картки для поточної перевірки знань з української мови: навчальний посібник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Літера ЛТД, 2014.
  • Пономарьова К. І. Картки для поточної перевірки знань з української мови: навчальний посібник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Літера ЛТД, 2014.

  • Пономарьова К. І. Картки для поточної перевірки знань з української мови: навчальний посібник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Літера ЛТД, 2015.


      

         

 Посібник побудований у вигляді карток (у двох варіантах) до тем, передбачених у мовних розділах. Картки містять завдання різних когнітивних рівнів (на розпізнавання мовних одиниць чи явищ, засвоєння мовних знань і застосування їх), а також різні за способом виконання (закриті тестові завдання, що передбачають вибір правильної відповіді із запропонованих варіантів, завдання на встановлення відповідності чи послідовності, відкриті завдання, які виконуються письмово). Картки можна використовувати під час повторення і закріплення вивченого матеріалу, перевірки домашніх завдань, для самостійних робіт, додаткових індивідуальних занять. 

Пропонуємо серію
зошитів для
тестової перевірки знань
з української мови
в 2-4 класах:

 

 

  • Пономарьова К.І. Зошит для тестової перевірки знань з української мови.
    2 клас. – К.: Генеза
  • Пономарьова К.І. Зошит для тестової перевірки знань з української мови.
    3 клас. – К.: Генеза
  • Пономарьова К.І. Зошит для тестової перевірки знань з української мови.
    4 клас. – К.: Генеза

 

 

 

 Уміщені в зошитах тестові завдання розроблені відповідно до нових методичних рекомендацій «Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи», затверджених Міністерством освіти і науки України. Для перевірки аудіативних умінь пропонуються тексти і тестові завдання на розуміння їх змісту. Для тематичних перевірок теоретичних знань з мови використано тести двох типів: закритого, які передбачають вибір правильної відповіді із трьох запропонованих варіантів, і відкритого, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь.

 Схвалено Міністерством освіти і науки України.

Пономарьова К. І. Зошит для контрольних робіт з української мови: навчальний посібник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2015.

Гриф Міністерства освіти: Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах
Мова: Українська
Обкладинка: м’яка
Сторінок: 48
Поліграфічний формат: 70х100/16
Видавництво: Генеза

 

Цей посібник призначено для контролю навчальних досягнень учнів з української мови, передбачених у 4 класі. Зміст, форма та обсяг запропонованих перевірних робіт відповідають оновленій навчальній програмі та вимогам до оцінювання. Посібник складається з двох частин: контрольних робіт для учнів і додатка для вчителя. Серед контрольних робіт – тестові завдання для перевірки мовних знань, тексти для списування, тестові завдання для перевірки аудіювання, місце для написання диктантів, письмового переказу і твору. У додатку подано рекомендації щодо проведення контрольних перевірок, а також завдання для перевірки умінь будувати діалог, теми для перевірки умінь будувати усний твір, тексти для письмового переказу, диктантів і аудіювання. 

 

  Вашуленко М.С. Довідник молодшого школяра. Українська мова й мовлення. ДПА

      

                      

Цей довідник стане у пригоді учням молодшої школи під час підготовки творчих домашніх завдань з мови. Він допоможе збагатити словниковий запас і розвинути мовлення школярів, які прагнуть отримувати високі бали, виступатиме в якості довідникової підмоги з граматики та інших розділів української мови. Довідник призначений для розвитку й набуття навичок самостійної пошукової та творчої роботи учнів молодшої школи.
      Програмні відомості з мови і мовлення
      · Орієнтовні контрольні роботи для Державної підсумкової атестації                         
      · Словник синонімів

      · Словник антонімів
      · Найуживаніші фразеологізми
Схвалено Міністерством освіти і науки України

 

Пропонуємо навчально-методичний комплект з розвитку мовлення для 1-4 класів:

 

  • Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом». 1
    клас. – К.: Генеза
  • Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом». 2
    клас. – К.: Генеза
  • Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом». 3
    клас. – К.: Генеза
  • Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом». 4
    клас. – К.: Генеза
  • Пономарьова К.І. «Особливості розвитку мовлення учнів у початковій
    школі. Уроки розвитку мовлення в 1-4 класах». – К.: Генеза

 

  

 

 

Зошити містять завдання, спрямовані на збагачення словникового запасу школярів виражальними засобами мови, формування умінь будувати усні й письмові монологічні та діалогічні висловлювання, розвиток творчих здібностей учнів, підвищення культури спілкування з однолітками й дорослими.

У посібнику розкрито методику формування умінь будувати діалог, різні види переказів і творів; визначено типи мовленнєвих помилок та шляхи їх виправлення і прийоми запобігання помилкам; представлено орієнтовні розробки уроків розвитку мовлення в 14 класах, побудовані на матеріалі робочих зошитів «Подружися зі словом».

Схвалено Міністерством освіти і науки України.

 

Пономарьова К. І., Науменко В. О., Пархоменко Н. Є. ДПА. Збірник завдань для підсумкових контрольних робіт з української мови, читання і математики: навчальний посібник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2015.

Мова: Українська
Обкладинка: м’яка
Сторінок: 64
Поліграфічний формат: 70х100/16
Видавництво: Генеза

 

Пропоновані контрольні роботи призначені для підготовки до підсумкової перевірки навчальних досягнень учнів (ДПА) з української мови (мови навчання), читання і математики наприкінці 4 класу. Зміст робіт розроблено відповідно до вимог навчальних програм для 1-4 класів. 

 

Пономарьова К. І. Українська мова. Тренувальні завдання: навчальний посібник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Літера ЛТД, 2011.

Гриф Міністерства освіти: Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах

Мова: Українська

Обкладинка: м’яка

Сторінок: 64

Колір: ч\б        

Видавництво: Літера ЛТД

 

Посібник призначений для підготовки учнів 4 класу до державної підсумкової атестації з української мови. Він містить завдання різних типів: а) закриті тестові завдання, що передбачають вибір правильної відповіді із запропонованих варіантів; б) завдання на встановлення послідовності чи відповідності; в) відкриті завдання, які потребують короткої письмової відповіді; г) творчі завдання на побудову письмових зв’язних висловлювань.Зміст запропонованих завдань відповідає вимогам навчальної програми з української мови для 1-4 класів.

 


 
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz