Лабораторія початкової освіти - Теорія навчання
Понеділок, 05.12.2016, 01:22
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Теорія навчання

Методичні рекомендації 2015/2016 навчальний рік

Початкова школа. 1, 2, 3, 4 класи. 2015

Посібник містить нормативні документи Міністерства освіти і науки України, необхідні вчителеві для організації навчально-виховного процесу протягом усього року, коментарі провідних фахівців Інституту педагогіки НАПН України, а також порівняльні таблиці, за допомогою яких можна адаптувати підручники до змін у програмах. Призначений для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.

 

Савченко О. Я. Уміння вчитися -- ключова компетентність молодшого школяра: посібник; -- К.: Педагогічна думка, 2014. -- 176 с.

У методичному посібнику розкрито сутність і структуру уміння вчитися як ключової компетентності молодшого школяра. На основі експерементальних данних визначено рівні сформованості в учнів цієї здатності; обґрунтовано сукупність дидактичних умов, які позитивно впливають на її формування. Викладено методику формування навчально-організаційних, навчально-мовленнєвих, загальнопізнавальних, оцінних і рефлексійних умінь молодших школярів. Для вчителів і методистів початкової освіти, студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів.

 

Бібік Н. М., Вашуленко М. С., Мартиненко В. О. та інші; Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи: монографія: К. : Педагогічна думка, 2014. -- 346 с.

У монографії схарактеризовано дидактико-методичне забезпечення формування у молодших школярів предметних компетентностей в процесі навчання української мови, літературного читання, математики, природознавства, курсу "Я у світі", основ здоров'я. Обґрунтовано наукові підходи до визначення шляхів і засобів реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання; розкрито структуру і зміст предметних компетентностей; проаналізовано новостворені нормативно-правові документи для початкової ланки освіти, у яких окреслено нові цілі навчання та його компетентнісні результати. В роботі описано експериментально перевірену методику формування в учнів предметних компетентностей на різних рівнях -- на рівні змісту, методів, форм організації навчальної діяльності, засобів навчання. Книгу адресовано науковцям, методистам, викладачам, вчителям, студентам педагогічних факультетів.

 

А. Д. Цимбалару Педагогічне проектування освітнього простору в школі I ступеня: теорія і практика: монографія

 У монографії викладено теоретико-методичні засади проектування освітнього простору молодших школярів у межах загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито сутність основних понять з проблеми дослідження, обґрунтовано структуру освітнього простору в школі І ступеня, а також специфіку його цілеспрямованого створення. Висвітлено стан досліджуваного феномену у вітчизняній і зарубіжній практиці. У роботі подано змодельовану систему педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня; схарактеризовано її концептуальні, змістові і процесуальні компоненти. Презентовано дидактичні(базову і варіативні) моделі освітнього простору в початковій ланці школі, які впроваджувались у процесі експериментального дослідження. Для викладачів, студентів і магістрантів вищих педагогічних навчальних закладів, науковців, аспірантів і докторантів, а також слухачів курсів підвищення кваліфікації, керівників освітніх установ, директорів загальноосвітніх навчальних закладів, їх заступників і вчителів, які викладають у школі І ступеня.

 

Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадаї компетентнісного підходу. Колективна монографія, 2012

                   

 

Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів : посібник / О. Я. Савченко, М. С. Вашуленко, Н. М. Бібік та ін. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 160 с.

Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів : посібник / О. Я. Савченко, М. С. Вашуленко, Н. М. Бібік, Т. М. Байбара, О. В. Вашуленко, Н. С. Коваль, В. О. Мартиненко, К. І. Пономарьова, О. Ю. Прищепа  - К. : Педагогічна думка, 2012. - 304 с.

 

 Посібник розроблено за результатами теоретико-експериментальної роботи науковців лабораторії початкової освіти з теми "Науково-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів на засадах компетентнісного підходу", яка виконувалась у 2007-2009 рр. У його змісті ураховано дані психолого-педагогічних і методичних досліджень навчально-виховного процесу початкової школи, особливості різних форм перевірки досягнень учнів з української мови, літературного читання, природознавчої і соціальної складової предмета "Я у світі" ("Я і Україна"), з основ здоров'я. Упровадження посібника сприятиме досягненню основних цілей і завдань початкової ланки освіти, реалізації особистістного, діяльнісного і компетентнісного підходів у навчанні учнів. Роботу адресовано методистам, учителям, студентам педагогічних факультів. 

 

Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти: підручн. -- К. : Грамота, 2012. -- 506 с.

У підручнику викладено загальні засади дидактики початкової освіти: предмет, функції, особливості проведення дидактичних досліджень; проаналізовано проблеми змісту й методів навчання, контролю й оцінюдвання, формування в учнів уміння вчитися; висвітлено особливості навчально-виховного процесу в малокомплектній школі; розглянуто тенденції розвитку сучасної зарубіжної школи. Матеріал викладено на засадах особистнісно зорієнтованої, діяльнісної освіти. Засвоєнню знань сприятимуть діалогічнийстиль викладу, схеми, таблиці, тематичні карти, завдання для роздумів і самоперевірки; робота зі словником дидактичних термінів і понятть. Для студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, слухачів системи післядипломної освіти, учителів, методистів початкової школи.

 

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz