Субота, 27.04.2024, 11:43
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Статті у періодичних виданнях

Андрусенко, І. В. Особливості навчання природознавства у 1 класі / Ірина Андрусенко // Почат. школа. – 2012. – № 9. – С. 6–10.

Андрусенко, І. В. Орієнтовні підсумкові контрольні роботи з курсу «Я і Україна. Природознавство» за ІІ семестр для учнів 3-4 класів / Ірина Андрусенко, Ірина Івашина // Почат. школа. – 2013. – № 4. –  С. 47 ‑ 48.

Андрусенко, І. В. Формування екологічних умінь як складник природознавчої компетентності / Ірина Андрусенко // Почат. школа. – 2013. – № 12. – С. 13 – 16.

Андрусенко, І. В. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти інваріантної складової навчального плану (1-4 класи) / Ірина Андрусенко // Почат. школа. – 2014. – № 4. – С. 43 – 46.

Андрусенко, І. В. Формування екологічних умінь в учнів 1-2 класів на «Уроках стійкого розвитку. Школа друзів планети» / Ірина Андрусенко // Почат. школа. – 2014. – № 5. – С. 28 – 31.

Байбара, Т. М. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої складової курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу. (Об’єкти контролю) / Т. М. Байбара // Початкова школа. – 2010. – № 11. – С. 10–15.

 

Байбара, Т. М. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої складової курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу. (Методи контролю) / Т. М. Байбара // Початкова школа. – 2010. – № 12. –С. 21–28.

Байбара, Т. М. Компетентнісний підхід в початковій ланці освіти: теоретичний аспект / Т. Байбара // Початкова школа. – 2010. – № 8. – С. 46–50.

Байбара, Т. М. Орієнтовне планування уроків з курсу «Я і Україна (Природознавство)» на другий семестр / Т.М. Байбара // Початкова школа. – 2010. – № 1. – С. 48–53.

Бібік, Н. М. «Дидактика початкової освіти» О. Я. Савченко – на книжкову полицю освітян / Бібік Н. М. // Почат. шк. – 2012. – № 10. – С. 56–58.

Бібік, Н. М. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті / Н. М. Бібік // Гірська школа Українських Карпат. – 2013. – № 8‑9. – С. 26 – 30.

Бібік, Н. М. «Дидактика початковоїосвіти» О.Я. Савченко на книжковуполицюосвітян / Надія Бібік // Початкова школа.  2012. -    № 10. С. 56-58.

Бібік, Н. М. Предмет “Я у світі”: методичні орієнтири / Н.М. Бібік / Початкова  школа . -2014.- № 8. – С. 35 – 40.

Вашуленко, М. С. Методичні настанови щодо уроків навчання грамоти за новим Букварем / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко // Початкова освіта. – 2012. – № 37, жовтень.

Вашуленко, М. С. Орієнтовні комбіновані контрольні роботи з української мови /Вашуленко М.С., Дубовик С.Г.  Поч. школа. – 2012. –  № 11. – С. 39-47.

Вашуленко, М. С. Орієнтовні контрольні роботи з української мови в початковій школі / М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик / Початкова школа. – 2013. – № 4. – С. 36–45.

Вашуленко, М. С. Методичні орієнтири щодо роботи за      підручником «Українська мова», 2 клас / М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик // Початкова школа. – 2013. – № 6. – С. 1–3. (у співавторстві).

Вашуленко, М. С. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі  / М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик // Початкова школа. – 2013. – № 6. – С. 34-37 (у співавторстві).

Вашуленко, М. С.  Методичні орієнтири щодо навчання української мови у 3 класі  / М.С. Вашуленко, Н.А. Васильківська // Початкова школа. – 2014 – №6. – С.4-11 (у співавторстві).

Вашуленко, О. В. Читацька компетентність молодшого школяра: теоретичний аспект / О.В.Вашуленко // Початкова школа. 2011 – № 1. – С. 48-50.

Вашуленко, О. В. Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра / О.В.Вашуленко // Початкова школа. 2011 – № 12. – С. 16-22.

Вашуленко, О. В. Буквар. Українська мова для ЗНЗ з навчанням українською мовою. 1 клас / М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко // Початкова освіта – № 14 – 15 (638-639), квітень 2012– С. 6-11.

Вашуленко, О. В. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас. Календарне планування / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, О.В.Вашуленко // Початкова школа. 2012 – № 8. – С. 22-26.

Вашуленко, О. В. Читання, письмо, розвиток мовлення: календарне планування / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, О.В.Вашуленко // Початкова освіта. ‒ № 26‒27 (650‒651) липень 2012. – С. 3-12.

Вашуленко, О. В. Навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання: календарне планування / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, О.В.Вашуленко // Початкова освіта. ‒ № 33‒34 (657‒658) вересень 2012. – С. 7-18.

Вашуленко, О. В. Методичні настанови щодо уроків навчання грамоти за новим «Букварем» / М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко // Початкова освіта. ‒ № 37 (661) жовтень 2012. – С. 3-9.

Вашуленко, О. В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання грамоти першокласників за новою навчальною програмою / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, Вашуленко О.В. // Початкова школа. 2012 – № 9. – С. 29-35.

Вашуленко, О. В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання грамоти першокласників за новою навчальною програмою / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, Вашуленко О.В.// Початкова школа. 2012 – № 10. – С. 16-20.

Вашуленко, О. В. Емоційно-ціннісна складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра / О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 1, 2013. – С. 13 – 17.

Вашуленко, О. В. Читання, письмо і розвиток мовлення, 1 клас / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 2, 2013. – С. 51 – 54.

Вашуленко, О. В. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання / М.С.Вашуленко, О.Ю.Прищепа, О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 2, 2013. – С. 55 – 59.

Вашуленко, О. В. Орієнтовне календарне планування уроків читання, письма і розвитку мовлення у післябукварний період навчання грамоти (1 клас) / О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 3, 2013. – С. 38 – 43.

Вашуленко, О. В. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі / О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 6, 2013. – С. 37 – 44.

Вашуленко, О. В. Підготовка до ДПА: читання / О.В.Вашуленко // Учитель початкової школи, № 2, 2013. – С. 6-10.

Вашуленко, О. В. Урок літературного читання в 2 класі за новим підручником / О.В.Вашуленко, І.К.Омельченко // Початкова школа. – 2013. – № 11. – С. 5–9.

Вашуленко, О. В. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі / О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 12, 2013. – С. 37 – 39.

Вашуленко, О. В. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів / О.В.Вашуленко // Початкова школа, № 1, 2014. – С. 8 – 11.

Коваль, Н.С. Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.

Коваль, Н.С. Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.

Коваль, Н.С. Орієнтовне планування уроків з предмета «Основи здоров’я» на другий семестр / Олександра Савченко, Тетяна Бойченко, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.

Коваль, Н.С. Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів   з основ здоров’я / Ніна Коваль // Початкова школа. 2010. № 9. 0,5 Коваль Н. Завдання для перевірки навчальних досягнень учнів 2 класу з курсу «Основи здоров’я» / Ніна Коваль // Почат. шк. – 2012. – № 11. – С. 22–27.

Коваль, Н. С. Навчання «Основ здоров’я» молодших школярів на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Коваль // Почат. шк. – 2012. – № 9. – С. 1–6.

Коваль, Н. С. Особливості змісту нових навчальних програм. Основи здоров’я 1–4 класи / Т. Є. Бойченко, Н. С. Коваль, С. А. Попадюк // Почат. освіта. – 2012. – № 14/15. – С. 24–27.

Коваль, Н. С. Структурування підручника «Основи здоров’я» для учнів 1–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів / О. Я. Савченко, Т. Є. Бойченко, Н. С. Коваль // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр. / [редкол., наук. ред. О. М. Топузов]. – К., 2012. – Вип. 12. – С. 669–676.

Листопад,  Н.П. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика / Н.П. Листопад // Початкова школа. – 2011. – № 8. – С.51 - 54

Листопад,  Н.П. Орієнтовні тексти підсумкових контрольних робіт з математики за І семестр./ Н.П. Листопад, Н.І. Прима // Початкова школа. – 2012. – № 11. – С. 48 – 50.

Листопад,  Н.П. Вивчення елементів геометрії у 1 класі на засадах компетентнісного підходу/ Н.П. Листопад // Початкова школа. – 2012. – № 11. – С. 4 – 9.

Листопад, Н. П. Логічний складник математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика та шляхи її формування / Н. П. Листопад// Початкова школа. – 2013. – № 11. – С. 13 – 17.

Мартиненко, В.О. Базова навчальна програма з літературного читання для 2–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів[Електронний ресурс] / О. Я. Савченко, В. О. Мартиненко, В. О. Науменко [та ін.].– Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/gr/pr/

Мартиненко, В. О. Літературне читання [прогр. для загальноосвіт.навч. закл. 2-4 класи.]/ О.Я.Савченко, В.О.Мартиненко, В.О.Науменко та ін. // Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – С.71-95.

Онопрієнко, О. В. Велика сила маленької краплинки : Методичні рекомендації щодо вивчення теми «Вода» / Оксана Онопрієнко, Анжеліка Цимбалару // Учитель початкової школи.  – №9. – 2014. – С.16-18.

 

Онопрієнко, О. В.  Завдання тестового характеру як засіб контролю результатів навчання математики / О. В. Онопрієнко // Початкова школа. – 2010. – № 1. – С.8–11.

Онопрієнко, О. В.  Предметна математична компетентність як дидактична категорія / Оксана Онопрієнко // Початкова школа. – 2010. – № 11. – С.46–50.

Онопрієнко, О. В. Компетентнісно ><орієнтована><освіта ><в ><дії: ><уроки ><для ><стійкого ><розвитку / Оксана Онопрієнко, Анжеліка Цимбалару>< // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С.53–59.

Онопрієнко, О. В.  Діємо для розвитку. Особливості організації навчального процесу в межах курсу «Моя щаслива планета» / О. В. Онопрієнко, А. Д. Цимбалару // Освітні коментарі. – 2011. – № 7–8–9. – С. 30–35. 

Онопрієнко, О. В.Рецензія на підручник Л. В. Коваль, С. О. Скворцової  "Методика навчання математики в початковій школі: теорія і практика" / О. В. Онопрієнко // Початкова школа. 2012. – № 5.

Онопрієнко, О. В.  Математика. Коментарі щодо змісту навчання у 1-му класі / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Початкова освіта. – 2012. – № 14–15. – С. 11–17.

Онопрієнко, О. В.  «Математика. 1 клас» Презентація нового підручника / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Початкова освіта. – 2012. – № 14–15. – С. 31–34.

Онопрієнко, О. В.  Підручники «Математика. 1 клас». Порівняльна характеристика підручника авторів С. Скворцової та О. Онопрієнко з чинним підручником М. Богдановича / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко, Л. М. Трофименко // Початкова освіта. – 2012. – № 18. – С. 5–9.

Онопрієнко, О. В. Упровадження нового змісту початкової освіти: коментар до навчальної програми з математики / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко //Початкова школа. – 2012. – № 8. – С. 6–13.

Онопрієнко, О. В.  Поняття «компетентність» у новому Державному стандарті початкової загальної освіти / О. В. Онопрієнко //Учитель початкової школи. – 2012. – № 1. – С. 6–8.

Онопрієнко, О. В.  Рахуємо в концентрі «Сотня». Практична реалізація нових державних вимог до навчання математики в 1-му класі / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко //Учитель початкової школи. – 2012. – № 1. – С. 13–20.

Онопрієнко, О. В.  Математика. 1 клас : навчальний зошит – видання нового покоління / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко //Початкове навчання та виховання. – 2012. – № 26. – С. 37–39.

Онопрієнко, О. В.  Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів/ О. В. Онопрієнко // Початкова школа. – 2013. – № 3. – С. 23–26.

Онопрієнко, О. В.  Проектна діяльність як засіб компетентнісно орієнтованого навчання / О. В. Онопрієнко // Учитель початкової школи. – 2013. – № 1. – С. 11–13.

Онопрієнко, О. В.Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів. Математика / О. В. Онопрієнко, Н. П. Листопад, Н. Є. Пархоменко //  Початкова школа. – 2014. – № 4. – С.41–43.

Онопрієнко, О. В.  Велика сила маленької краплинки. Методичні рекомендації щодо вивчення теми «Вода» з курсу за вибором «Уроки для стійкого розвитку» / О. В. Онопрієнко, А. Д. Цимбалару //Учитель початкової школи. – 2014. – № 9. – С. 16–18.

Онопрієнко, О.В. Концептуальні засади програми курсу уроків для стійкого розвитку для учнів 3-4 класів «Моя щаслива планета» Оксана Онопрієнко, Анжеліка Цимбалару // Надихаємо на дії. – 2010. - № 6(2). – С. 4-11.

Онопрієнко, О.В. Компетентнісно орієнтована освіта в дії: уроки для стійкого розвитку / Оксана Онопрієнко, Анжеліка Цимбалару // Початкова школа. – 2011. – № 1. – С. 53-58.

Онопрієнко, О.В. Особливості організації навчального процесу в межах курсу «Моя щаслива планета» / Оксана Онопрієнко, Анжеліка Цимбалару // Освітні коментарі. – 2011. – №7-8-9. – С.30-34.

Пономарьова, К. І. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / Катерина Пономарьова // Початкова школа. – 2010. – № 12. – С. 49-52.

Пономарьова, К. І. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови / К. І. Пономарьова // Початкова школа – 2011. – № 5. – С. 9-13.

Пономарьова, К. І. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників / Катерина Пономарьова // Початкова школа – 2012. – № 9. – С. 35-40.

Пономарьова, К. І. Особливості змісту нових навчальних програм. Українська мова. 1–4 кл. / К. І. Пономарьова // Початкова освіта. – 2012. – № 14/15. – С. 3–4.

Пономарьова, К. І. Засоби реалізації діяльнісної змістової лінії початкового курсу української мови / К. І. Пономарьова // Початкова школа. – 2013. – № 11. – С. 1-5.

Пономарьова, К. І. Вивчаємо українську мову в 2 класі. Методичні рекомендації / К. Пономарьова // Учитель початкової школи. –  2013. – № 3. – С. 8-13.

Пономарьова, К. І. Розвиток мовлення першокласників. Методичні рекомендації / К. І. Пономарьова // Учитель початкової школи. – 2014. – № 1. – С. 8-11.

Пономарьова, К. І. Урок розвитку мовлення в 1-му класі / К. І. Пономарьова // Учитель початкової школи. – 2014. – № 1. – С. 11-12.

Пономарьова, К. І. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови / К. І. Пономарьова // Початкова школа. – 2014. – № 3 – С. 4-6.

Пономарьова, К. І. Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів / Українська мова і мови національних меншин / М. С. Вашуленко, К.І. Пономарьова, О. Ю. Прищепа [та ін..] // Початкова школа. – 2014. – № 4. – С. 26-30.

Пономарьова, К. І. Мовлення зв’язне – чисте й виразне. Напрями та засоби мовленнєвого розвитку  другокласників / К. І. Пономарьова // Учитель початкової школи. – 2014. – № 5-6. – С. 7-10.

Пономарьова, К. І. Урок розвитку мовлення в 2-му класі / К. І. Пономарьова, І. Ф. Черкай // Учитель початкової школи. – 2014. – № 5-6. – С. 10-11.

Пономарьова, К. І. Українська мова 3 клас. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень / К. І. Пономарьова // Учитель початкової школи. – 2014. – № 9. – С. 19-23.

Пономарьова, К. І. Хай сяє кожним словом співуча наша мова. Методичні поради щодо розвитку мовлення третьокласників / К. І. Пономарьова // Учитель початкової школи. – 2014. – № 10. – С. 7-11.

Пономарьова, К. І. Урок розвитку мовлення в 3-му класі / К. І. Пономарьова // Учитель початкової школи. – 2014. – № 11. – С. 32-33.

 

Прищепа, О. Ю. Читання, письмо, розвиток мовлення (1 клас). Календарне планування / Ольга Прищепа,  Микола Вашуленко // Початкова школа. – 2010. – № 1.C.23-28.

Прищепа, О. Ю. Проблеми навчання письма дітей, які пишуть лівою рукою / Ольга Прищепа // Початкова школа. – 2010. – № 5. – С.10-13.

Прищепа, О. Ю.  Українська мова./ Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1 клас. / М. С. Вашуленко, К. І. Пономарьова, О.Ю.Прищепа  [та ін.] // Почат. шк. – 2012. – № 3. – С. 1–12.

Прищепа, О. Ю. Навчання першокласників письма. Методичні настанови щодо навчання за новим посібником. / О. Ю. Прищепа // Почат. освіта. – 2012. – № 37. – С. 10–11.

Прищепа, О. Ю. Професійна компетентність учителя як умова навчання письма першокласників / О. Ю. Прищепа // Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів у навчальному процесі: дидактико-методичні аспекти / [укл. О. В. Онопрієнко]. – Донецьк: Каштан, 2012. – Дайджест 2. – С. 83–88.

Прищепа, О. Ю. Читання, письмо, розвиток мовлення. Календарно-тематичне планування 1 клас / О. Ю. Прищепа // Почат. освіта. – 2012. – № 26/27. – С. 3–13.

Прищепа, О. Ю.   Навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання. // Початкова освіта  № 33-34. – вересень, 2012. С.12-25.

Прищепа, О. Ю. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання грамоти першокласників за новою програмою.//Методичний коментар до навчальних програм для 1-4 класів./ Вашуленко М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В.- Укл.О.В.Онопрієнко. – Донецьк: Каштан. 2012. –С.13-29.

Прищепа, О. Ю. Розвиток мовленнєвої компетентності учнів 1-2 класів / О. Ю. Прищепа // Початкова школа. – 2013. – № 8. – С. 17 – 20.

 

Савченко, О.Я. Концепція розроблення нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти / Олександра Савченко // Початкова школа. – 2010. – № 4.

Савченко, О.Я. Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / Олександра Яківна Савченко // Рідна школа. – 2010. – № 1–2.

Савченко, О. Я. Ключові компетентності – інноваційний результат шкільної освіти / О. Я. Савченко // Рідна школа. – 2011. – № 8–9. – С. 8–11.

Савченко, О.Я. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи / Олександра Савченко //  Початкова школа.  2012. -    № 8. С. 1-6.

Савченко, О.Я. Взаємозв’язок ключових і предметних компетентностей уконтексті формування у  молодших школярів уміння вчитися / Олександра Савченко // Імідж сучасного педагога. 2012. - № 6 С. 3-6.

Савченко, О.Я.  Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В.О. Сухомлинським / Олександра Савченко // Рідна школа. 2012. -  №7. С.8-12.

Савченко, О.Я. Вивчення особистості молодшого школяра як передумова успішної організації його навчальної діяльності. //Олександра Савченко/ Початкова школа .-  2012. -    № 3. С.1-6.

Савченко, О.Я.  Впровадження інновацій — об’єкт педагогічної теорії і практики //Олександра Савченко/ Рідна школа .-  2012. -    № 10. С.79-80.

Савченко, О. Я. Методичний аналіз підручника “Літературнечитання”  для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови/ О. Я. Савченко  //  Початкова школа. – 2013. – № 5. – С. 1–6 .

Савченко, О. Я. Уміння учнів вчитися у дидактичній системі В. О. Сухомлинського  / О. Я. Савченко  //  Початкова школа. – 2013. – № 9. – С. 1–3 .

Савченко, О. Я. Розвиток особистості школяра — стрижнева проблема творчості Василя Сухомлинського / О. Я. Савченко // газ. «Освіта», 18-25 вересня 2013. С. 6-7. 

Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко / Рідна школа , № 4 – 5, 2014. – С. 12 – 16.

Савченко, О. Я. «Літературне читання»-перші кроки у світ української літератури. / О.Я. Савченко / / Освіта України № 25 (1393) від 7 липня 2014, -с.10.

Савченко, О.Я. Упровадження компетенісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми. / О. Я. Савченко // Педагогіка і психологія Вісник  НАПН України №2 (83) 2014, - С. 25-33.

Савченко, О. Я. Толерантність як цінність шкільної освіти: методичний аспект / О. Я. Савченко / Початкова  школа , № 9, 2014. – С. 4 – 8.

Савченко, О. Я. Формування у молодших школярів загальнонавчальних комунікативних умінь і навичок  / О. Я. Савченко / Початкова  школа , № 10, 2014. – С. 6 – 11.

 

Цимбалару, А.Д. Підготовка педагогів до проектування інноваційного освітнього простору школярів / Анжеліка Цимбалару // Нова педагогічна думка– 2010. – № 2. – С. 38-41.

Цимбалару, А. Д. Проекти від А до Я: розробка, оцінювання, оформлення та захист педагогічних проектів / Анжеліка Цимбалару // Завуч. – 2010. – №25. – С.9-16.

Цимбалару, А.Д. Педагогічний проект у структурі початкового навчання / Анжеліка Цимбалару // Початкова школа. – 2011. – № 4. – С. 41-45.

Цимбалару, А. Д. Педагогічне проектування в історії освіти / Цимбалару А. Д. // Наукова скарбниця Донеччини. – 2011. – № 2. – С. 11-17.

Цимбалару, А.Д. Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент / Анжеліка Цимбалару // Наука і освіта : наук.-практ. журн. Південного наукового центру НАПН України. – 2012. – №  7. – С. 93-98.

Цимбалару, А. Д. Моделювання інноваційного освітнього простору в школі / Анжеліка Цимбалару // Завуч. – 2012. – №3(477). – С.1-19.

Цимбалару, А. Д. Педагогічна інтерпретація індивідуальних особливостей молодших школярів у процесі взаємодії з об’єктами шкільного середовища / Анжеліка Цимбалару // Завуч. – 2012. – №22(496). / Завуч початкової школи : вкладка. - №11 (23). – С. 2-6.

Цимбалару, А. Д. Варіативні моделі освітнього простору в школі І ступеня / Анжеліка Цимбалару // Завуч. – 2012. – №22(496). / Завуч початкової школи : вкладка. - №11 (23). – С.7-24.

Цимбалару, А.Д. Освітній простір молодших школярів у загальноосвітньому навчальному закладі: особливості моделювання / Анжеліка Цимбалару // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2013. – № 1. – С. 52-58.

Цимбалару, А. Д. Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу / Анжеліка Цимбалару // Початкова школа. – 2013. – № 8. – С. 12-16.Цимбалару, А. Д. Моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу: наукові підходи [Електронний ресурс] / Цимбалару Анжеліка Дмитрівна // Інформаційні технології і засоби навчання. –2007. – № 4. – Режим доступу до журн.: [WWW document]. URL

 

Онопрієнко О. В. Рецензія на підручник Л.В.Коваль, С.О.Скворцової  "Методика навчання математики в початковій школі: теорія і практика" / О. В. Онопрієнко // Початкова школа. – 2012. – № 5.

Онопрієнко О. В. Математика. Коментарі щодо змісту навчання у 1-му класі / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Початкова освіта. – 2012. – № 14–15. – С. 11–17.

Онопрієнко О. В. «Математика. 1 клас» Презентація нового підручника / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Початкова освіта. – 2012. – № 14–15. – С. 31–34.

Онопрієнко О. В. Підручники «Математика. 1 клас». Порівняльна характеристика підручника авторів С. Скворцової та О. Онопрієнко з чинним підручником М. Богдановича / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко, Л. М. Трофименко // Початкова освіта. – 2012. – № 18. – С. 5–9.

Онопрієнко О. В. Упровадження нового змісту початкової освіти: коментар до навчальної програми з математики / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Початкова школа. – 2012. – № 8. – С. 6–13.

Онопрієнко О. В. Поняття «компетентність» у новому Державному стандарті початкової загальної освіти / О. В. Онопрієнко // Учитель початкової школи. – 2012. – № 1. – С. 6–8.

Онопрієнко О. В. Рахуємо в концентрі «Сотня». Практична реалізація нових державних вимог до навчання математики в 1-му класі / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Учитель початкової школи. – 2012. – № 1. – С. 13–20.

Онопрієнко О. В. Математика. 1 клас: навчальний зошит – видання нового покоління / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко // Початкове навчання та виховання. – 2012. – № 26. – С. 37–39.

Онопрієнко О. В. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів / О. В. Онопрієнко // Початкова школа. – 2013. – № 3. – С. 23–26.

Онопрієнко О. В. Проектна діяльність як засіб компетентнісно орієнтованого навчання / О. В. Онопрієнко // Учитель початкової школи. – 2013. – № 1. – С. 11–13.

Онопрієнко О. В. Методичний коментар до організації контрольно-оцінювальної діяльності на уроках математики / О. В. Онопрієнко // Початкова школа. – 2013. – № 9. – С. 9–13.

Онопрієнко О. В.  Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів. Математика / О. В. Онопрієнко, Н. П. Листопад, Н. Є. Пархоменко // Початкова школа. – 2014. - № 4. – С.41-43.

Онопрієнко О. В. Велика сила маленької краплинки. Методичні рекомендації щодо вивчення теми «Вода» з курсу за вибором «Уроки для стійкого розвитку» / О. В. Онопрієнко, А. Д. Цимбалару // Учитель початкової школи. – 2014. – № 9. – С. 16–18.

Онопрієнко О. Урок математики у початковій школі: мета, завдання, структура / С. Скворцова, О. Онопрієнко // Початкова школа. – 2015. – № 1. – с. 4–9.

Онопрієнко О. Урок-дослідження з математики у початковій школі / С. Скворцова, О. Онопрієнко // Початкова школа. – 2015. – № 12. – с. 13–17.

Онопрієнко О. Школа друзів планети / О. Пометун, О. Онопрієнко, А. Цимбалару // Заступник директора школи. – 2015. – № 5. – с. 16–20.

Онопрієнко О. Організація навчальної взаємодії на уроках для сталого розвитку / О. Пометун, О. Онопрієнко, А. Цимбалару // Заступник директора школи. – 2015. – № 15. – с. 4–8.

http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/eml/emg.html. – Назва з екрана.

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz