Савченко О.Я.
Покликання початкової школи // Початкова школа. – 2008. – № 2.
Савченко О.Я.
Порадимось з Сухомлинським // Зб. «Обережно дитина!» В.О.Сухомлинський про
важких дітей. – Луганськ: Луганський національний університет ім. Т.Шевченка,
2008.
Савченко О.Я. Принципи
організації виховного процесу / Наукові записки Тернопільського національного
педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2008. – № 6.
Савченко О.Я.
Розвивальний компонент змісту шкільної освіти // Шлях освіти. – 2008. – № 1.
Савченко О.Я.
Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі // Психолого-педагогічні
засади розвитку особистості в освітньому просторі: Матеріали методичного
семінару АПН України 19 березня 2008 р. – К., 2008.
Савченко О.Я. Розвиток
особистості – стрижнева проблема творчості В.О.Сухомлинського // Наук. записки
Кіровоградського державного пед. університету ім. В.Винниченка. – Кіровоград:
РВВКДПУ, 2008.
Савченко О.Я. Цінності,
що об’єднують шкільну і професійну освіту // Початкова школа. – 2008. – № 7.
Савченко О.Я., Байбара
Т.М. Об’єкти, функції і види контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів
початкових класів // Початкова школа. – 2008. – № 10.
Савченко О.Я. Досвід
реформування української освіти: уроки і подальший поступ / Олександра Яківна
Савченко // Шлях освіти. – 2010. – № 3.
Савченко О.Я.
Модернізація початкової освіти в контексті сучасних викликів / Савченко Олександра
// Paradygmaty oswiatowe i edukacja nauczycieli / Wyzsza Szkola Pedagogiczna
ZNP, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN. – Warszawa – Krakow : Wydawnictwo
Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, 2010.
Українська мова
Вашуленко М.С. (у співавт.).
Читання, письмо, розвиток мовлення (1 клас). Календарне планування / Микола
Вашуленко, Ольга Прищепа // Початкова школа. – 2010. – № 1
Вашуленко М.С. (у співавт.).
Українська (рідна) мова (2-4 класи). Календарне планування / Микола Вашуленко,
Ольга Прищепа // Початкова школа. – 2010. – № 1.Вашуленко М.С. Проблема
перспективності і наступності у мовленнєвому розвитку дошкільників і молодших
школярів / Вашуленко М.С. // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 11. Серія: Філософія,
педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво
Національного педагогічного університету ім.. М.П. Драгоманова, 2010.
Вашуленко М.С. Орієнтація
професійної лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів на
основну мету шкільної мовної освіти. / Вашуленко М.С. // Науковий вісник
Волинського національного університету ім. Лесі Українки. Серія: Педагогічні
науки. – ВНУ ім. Лесі Українки, 2010. – № 14.
Вашуленко М.С. Лінгводидактичні
орієнтири сучасної початкової мовної освіти в Україні. / Вашуленко М.С. //
Вісник Львівського університету. Серія філологічна. Випуск 50. – ЛНУ ім. І
Франка, 2010.
Прищепа О.Ю. Проблеми навчання
письма дітей, які пишуть лівою рукою / Ольга Прищепа // Початкова школа. –
2010. – № 5.
Вашуленко М.,
Вашуленко О. Буквар. Українська мова для ЗНЗ з навчанням українською мовою. 1
клас // Початкова освіта – № 14 – 15 (638-639), квітень 2012– С. 6-11.
Вашуленко М.С.,
Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання
грамоти першокласників за новою навчальною програмою // Методичний коментар до
навчальних програм для 1 – 4 класів: Дайджест / Укл. О.В.Онопрієнко. – Донецьк:
Каштан, 2012. – С. 13-29.
Вашуленко М.С.,
Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас.
Календарне планування // Початкова школа. 2012 – № 8. – С. 22-26.
Навчання грамоти
в 1 класі шкіл з російською мовою викладання: календарне планування / Вашуленко
М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. // Початкова освіта. ‒ № 33‒34 (657‒658)
вересень 2012. – С. 7-18.
Методичні
настанови щодо уроків навчання грамоти за новим «Букварем» / М.С.Вашуленко,
О.В.Вашуленко // Початкова освіта. ‒ № 37 (661) жовтень 2012. – С. 3-9.
Вашуленко М.С.,
Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання
грамоти першокласників за новою навчальною програмою // Початкова школа. 2012 –
№ 9. – С. 29-35.
Вашуленко М.С.,
Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання
грамоти першокласників за новою навчальною програмою // Початкова школа. 2012 –
№ 10. – С. 16-20.
Літературне читання
Савченко О.Я. Методичні
рекомендації до роботи з новим виданням «Читанки» для 2 класу (частина І) /
Олександра Савченко // Початкова школа. – 2010. – № 9.
Савченко О.Я. Методичні
рекомендації до роботи з новим виданням «Читанки» для 2 класу (частина ІІ) /
Олександра Савченко // Початкова школа. – 2010. – № 11.
Математика
Онопрієнко О. Завдання тестового
характеру як засіб контролю результатів навчання математики / О. Онопрієнко //
Початкова школа. – 2010. – № 1.
Онопрієнко О. Технологія укладання тестових завдань з математики для
підсумкових контрольних робіт у 4 класі / М. Барна, О. Онопрієнко // Початкова
школа. – 2009. – № 4. – С.11–16.
Онопрієнко О. Завдання тестового характеру як засіб контролю результатів
навчання математики / О. Онопрієнко // Початкова школа. – 2010. – № 1. –
С.8–11.
Онопрієнко О. В. Наступність як чинник впливу на
якість початкової математичної освіти / О. В. Онопрієнко // Наукові записки
Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 34. – Вінниця: ТОВ
фірма «Планер», 2011. – С. 393–396
Природознавство
Байбара Т.М. Орієнтовне
планування уроків з курсу «Я і Україна (Природознавство)» на другий семестр /
Тетяна Байбара // Початкова школа. – 2010. – № 1.
Байбара Т.М. Дидактико-методичне
забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої
складової курсу "Я і Україна" на засадах компетентнісного підходу.
(Об’єкти контролю) / Тетяна Байбара // Початкова школа.— 2010. – №11.
Байбара Т.М. Дидактико-методичне
забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої
складової курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу (Методи
контролю) / Тетяна Байбара // Початкова школа. – 2010. – №12.
Я у світі
Бібік Н.М. (у співавт.).
Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий
семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
Коваль Н.С. (у співавт.).
Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий
семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
Коваль Н.С. Контроль і оцінювання
навчальних досягнень учнів з основ здоров’я / Ніна Коваль //
Початкова школа. – 2010. – № 9.
Коваль Н.С. (у співавт.).
Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий
семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
Коваль Н.С. (у співавт.).
Орієнтовне планування уроків з предмета «Основи здоров’я» на другий семестр /
Олександра Савченко, Тетяна Бойченко, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. –
№ 1.