Лабораторія початкової освіти - Статті
Понеділок, 05.12.2016, 01:20
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Статті

Дидактика початкової школи

  • Савченко О.Я. Вихователь має знати і розуміти світ дитинства // Початкова школа. – 2008. – № 4.
  • Савченко О.Я. Гуманістичні засади педагогіки В.О.Сухомлинського // Науково-методичний журнал «Педагогічний вісник» Кіровоградського ОІПДО. – Кіровоград, 2008. – № 1-2.
  • Савченко О.Я. Покликання початкової школи // Початкова школа. – 2008. – № 2.
  • Савченко О.Я. Порадимось з Сухомлинським // Зб. «Обережно дитина!» В.О.Сухомлинський про важких дітей. – Луганськ: Луганський національний університет ім. Т.Шевченка, 2008.
  • Савченко О.Я. Принципи організації виховного процесу / Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2008. – № 6.
  • Савченко О.Я. Розвивальний компонент змісту шкільної освіти // Шлях освіти. – 2008. – № 1.
  • Савченко О.Я. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі // Психолого-педагогічні засади розвитку особистості в освітньому просторі: Матеріали методичного семінару АПН України 19 березня 2008 р. – К., 2008.
  • Савченко О.Я. Розвиток особистості – стрижнева проблема творчості В.О.Сухомлинського // Наук. записки Кіровоградського державного пед. університету ім. В.Винниченка. – Кіровоград: РВВКДПУ, 2008.
  • Савченко О.Я. Цінності, що об’єднують шкільну і професійну освіту // Початкова школа. – 2008. – № 7.
  • Савченко О.Я., Байбара Т.М. Об’єкти, функції і види контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів // Початкова школа. – 2008. – № 10.
  • Савченко О.Я. Розвивальний компонент змісту шкільної освіти // Освіта. – 2008. – 14 квітня.
  • Савченко О.Я. Досвід реформування української освіти: уроки і подальший поступ / Олександра Яківна Савченко // Шлях освіти. – 2010. – № 3.
  • Савченко О.Я. Модернізація початкової освіти в контексті сучасних викликів / Савченко Олександра // Paradygmaty oswiatowe i edukacja nauczycieli / Wyzsza Szkola Pedagogiczna ZNP, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN. – Warszawa – Krakow : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, 2010.


Українська мова

  • Вашуленко М.С. (у співавт.). Читання, письмо, розвиток мовлення (1 клас). Календарне планування / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа // Початкова школа. – 2010. – № 1
  • Вашуленко М.С. (у співавт.). Українська (рідна) мова (2-4 класи). Календарне планування / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа // Початкова школа. – 2010. – № 1.Вашуленко М.С. Проблема перспективності і наступності у мовленнєвому розвитку дошкільників і молодших школярів / Вашуленко М.С. // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 11. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім.. М.П. Драгоманова, 2010.
  • Вашуленко М.С. Орієнтація професійної лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів на основну мету шкільної мовної освіти. / Вашуленко М.С. // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. – ВНУ ім. Лесі Українки, 2010. – № 14.
  • Вашуленко М.С. Лінгводидактичні орієнтири сучасної початкової мовної освіти в Україні. / Вашуленко М.С. // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. Випуск 50. – ЛНУ ім. І Франка, 2010.
  • Прищепа О.Ю. Проблеми навчання письма дітей, які пишуть лівою рукою / Ольга Прищепа // Початкова школа. – 2010. – № 5.
  • Вашуленко М., Вашуленко О. Буквар. Українська мова для ЗНЗ з навчанням українською мовою. 1 клас // Початкова освіта – № 14 – 15 (638-639), квітень 2012– С. 6-11.
  • Вашуленко М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання грамоти першокласників за новою навчальною програмою // Методичний коментар до навчальних програм для 1 – 4 класів: Дайджест / Укл. О.В.Онопрієнко. – Донецьк: Каштан, 2012. – С. 13-29.
  • Вашуленко М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас. Календарне планування // Початкова школа. 2012 – № 8. – С. 22-26.
  • Навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання: календарне планування / Вашуленко М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. // Початкова освіта. ‒ № 33‒34 (657‒658) вересень 2012. – С. 7-18.
  • Методичні настанови щодо уроків навчання грамоти за новим «Букварем» / М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко // Початкова освіта. ‒ № 37 (661) жовтень 2012. – С. 3-9.
  • Вашуленко М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання грамоти першокласників за новою навчальною програмою // Початкова школа. 2012 – № 9. – С. 29-35.
  • Вашуленко М.С., Прищепа О.Ю., Вашуленко О.В. Навчально-методичне забезпечення процесу навчання грамоти першокласників за новою навчальною програмою // Початкова школа. 2012 – № 10. – С. 16-20.


Літературне читання

  • Савченко О.Я. Методичні рекомендації до роботи з новим виданням «Читанки» для 2 класу (частина І) / Олександра Савченко // Початкова школа. – 2010. – № 9.
  • Савченко О.Я. Методичні рекомендації до роботи з новим виданням «Читанки» для 2 класу (частина ІІ) / Олександра Савченко // Початкова школа. – 2010. – № 11.

Математика

  • Онопрієнко О. Завдання тестового характеру як засіб контролю результатів навчання математики / О. Онопрієнко // Початкова школа. – 2010. – № 1.
  • Онопрієнко О. Технологія укладання тестових завдань з математики для підсумкових контрольних робіт у 4 класі / М. Барна, О. Онопрієнко // Початкова школа. – 2009. – № 4. – С.11–16.
  • Онопрієнко О. Завдання тестового характеру як засіб контролю результатів навчання математики / О. Онопрієнко // Початкова школа. – 2010. – № 1. – С.8–11.
  • Онопрієнко О. В. Наступність як чинник впливу на якість початкової математичної освіти / О. В. Онопрієнко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 34. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011. – С. 393–396

 

Природознавство

  • Байбара Т.М. Орієнтовне планування уроків з курсу «Я і Україна (Природознавство)» на другий семестр / Тетяна Байбара // Початкова школа. – 2010. – № 1.
  • Байбара Т.М. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої складової курсу "Я і Україна" на засадах компетентнісного підходу. (Об’єкти контролю) / Тетяна Байбара // Початкова школа.— 2010. – №11.
  • Байбара Т.М. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої складової курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу (Методи контролю) / Тетяна Байбара // Початкова школа. – 2010. – №12.


Я у світі

  • Бібік Н.М. (у співавт.). Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
  • Коваль Н.С. (у співавт.). Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
  • Коваль Н.С. Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів   з основ здоров’я / Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 9.
  • Коваль Н.С. (у співавт.). Орієнтовне планування уроків з інтегрованого курсу «Я і Україна» на другий семестр / Надія Бібік, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
  • Коваль Н.С. (у співавт.). Орієнтовне планування уроків з предмета «Основи здоров’я» на другий семестр / Олександра Савченко, Тетяна Бойченко, Ніна Коваль // Початкова школа. – 2010. – № 1.
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz