Всеукраїнська науково-практична конференція «<strong>Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початко - 28 Квітня 2016 - Лабораторія початкової освіти
Середа, 07.12.2016, 19:22
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Квітень » 28 » Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початко
12:47
Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початко

19 квітня 2016 року в м. Нікополь Дніпропетровської області відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі», яку організовано за планом роботи відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України на 2016 р. Метою заходу було впровадження результатів наукового дослідження з планової теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі».

На відкритті до учасників конференції, які представляли м. Нікополь, м. Кривий Ріг, м. Орджонікідзе, м. Дніпропетровськ тощо, звернулась заступник мера м. Нікополь Коник О. В.

З вітальним словом виступив директор Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Олег Михайлович Топузов, який наголосив на значущості і важливості консолідації зусиль науковців і практиків і вручив відомчі нагороди освітянам, які плідно співпрацюють з Інститутом педагогіки.

    

 

На пленарному засіданні з відеозверненням виступила провідний вчений у галузі дидактики початкової освіти, головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України Савченко О. Я. («Технологічний підхід до моделювання уроків»). З доповідями виступили: завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук,старший науковий співробітник Цимбалару А. Д. («Освітній простір як інноваційний ресурс модернізації організаційних форм навчання в школі І ступеня»); провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Пономарьова К. І. («Сутність модульної структури компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початковій школі»); наукові співробітники відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Вашуленко О. В. («Моделювання уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників»); Листопад Н. П. («Моделювання уроків математики з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності»); Андрусенко І. В. («Урочна та позаурочна навчальна діяльність як засіб формування екологічних умінь молодших школярів»).

У межах заходу працювало п’ять секцій. На базі КЗ «НСЗШ № 20» (директор Юркевська Н.М.) було організовано роботу секції, на яких предметом дискусії стали проблеми конструювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання (модератори: Цимбалару А. Д., Лиховицька Г. В.) і питання варіативності організаційних форм реалізації змісту освітньої галузі «Мови і літератури» в контексті компетентнісного підходу (модератори: Пономарьова К. І., Шпак О О.). На базі КЗ «НСЗШ № 4» (директор Скрипник В. І.) працювали секції, на яких висвітлювались особливості моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання математики молодших школярів (модератори: Листопад Н. П.,Кальник О. П.) і підготовки вчителя початкової школи до конструювання і реалізації варіативних організаційних форм навчання в контексті компетентнісного підходу (модератори: Бондаренко О. І., Скрипник В. І.). На базі КЗ «НСЗШ № 9» (директор Козакова Г. В.) у центрі уваги учасників перебувала проблема моделювання організаційних форм навчання предметів «Природознавство» і «Я у світі» (модератори: Андрусенко І. В., Болгаріна Л.О.).

За матеріалами конференції вироблено і прийнято методичні рекомендації щодо конструювання й упровадження організаційних форм навчання у початковій школі.

З матеріалами конференції можна ознайомитись на сайті відділу початкової освіти (abc-lab.ucoz.ua) та в електронній бібліотеці НАПН України. 

Переглядів: 75 | Додав: argentina1394 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz