19 листопада 2015 р., в Інституті педагогіки НАПН України відбулися Всеукраїнські педагогічні читання «Методична спадщина М. В. Богдановича: сучасний контекст».
Його учасниками стали науковці Інституту педагогіки, науково-педагогічні працівники, аспіранти, магістранти Київського університету імені Бориса Грінченка, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Донбаського державного педагогічного університету, Євпаторійського інституту соціальних наук, Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського; учителі, методисти, заступники директорів з навчально-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, Київської обл., м. Полтави, Полтавської обл.; співробітники видавництв – «Ранок», «Оріон», ВД «Освіта», представники педагогічної преси – журналу «Початкова школа».
У межах заходу було проаналізовано процес розвитку науково-методичних ідей М. В. Богдановича у сучасній теорії і практиці початкового навчання. Зокрема, обговорено хід упровадження компетентнісного підходу в навчанні математики, яке спирається на традиції вітчизняної науки, у тому числі – на методичну спадщину М. В. Богдановича; актуальні питання підготовки та проведення уроку математики в початкових класах; утілені напрацювання науковця під час створення підручників; застосування розробленої автором методичної системи в методико-математичній підготовці майбутніх учителів початкової школи у вищих навчальних закладах України.
Із матеріалів педагогічних читань укладено електронний збірник «Методична спадщина М. В. Богдановича: сучасний контекст».
|