19 лютого 2016 року в Слов'янській гімназії Дарницького району м. Києва відбувся районний науково-практичний семінар «Технологічний підхід до моделювання уроку у початковій школі на засадах компетентнісного підходу».
Організатори проведення семінару: відділ початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, науково-методичний центр управління освіти Дарницької районної в м.Києві державної адміністрації, СЗЗ «Слов’янська гімназія м.Києва.
На семінарі розглядалися актуальні проблеми сучасної початкової школи. Зокрема, співробітники відділу початкової освіти розкрили такі питання: «Ілюстративна функція навчального комплекту з літературного читання» (О. Я.Савченко); «Способи навчальної взаємодії на уроках з предмета "Я у світі"» (Н. М. Бібік); «Технології опрацювання різножанрових творів на уроках літературного читання» (В. О. Мартиненко); «Способи організації графіко-орфографічної навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови»(О. Ю. Прищепа). О. В. Онопрієнко провела практикум з проблеми моделювання уроків математики, у межах якого вчителі – В. П. Мартьянова, Л. В. Сисоєва, І. С. Прядка, С. В. Онучак, О. Г. Авдєйко, Л. М. Червоняща, Т. Г. Мошуренко – дали майстер-класи роботи над сюжетними задачами.
За результатами семінару вироблено рекомендації щодо удосконалення способів організації навчальної взаємодії, графіко-орфографічної навчальної діяльності, розв’язування сюжетних задач; поетапного опрацювання змісту художніх творів; розкрито багатофункціональний характер ілюстративного матеріалу у структурі уроків.
.