23
23-30 серпня 2016 року в Національній академії педагогічних наук України відбулась Всеукраїнська серпнева WEB-конференція «Учені НАПН України – українським учителям», метою якої було забезпечення діалогу з актуальних питань сучасної освіти між науковцями, методистами, авторами, видавцями, вчителями; висловлення порад щодо змісту загальної середньої освіти; презентація коментарів до змісту нових підручників, а також ознайомлення учасників з новітніми досягненнями педагогічної науки. Відкрили веб-конференцію президент НАПН України Кремінь В. Г., академік-секретар Відділення загальної середньої освіти Ляшенко О. І., директор Інституту педагогіки НАПН України Топузов О. М.
Після відкриття конференції 23 серпня на інтерактивний зв'язок з колегами –науковцями, учителями, методистами та батьками виходили співробітники відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України. У межах заходу відбулисьWEB-інари, націлені на окреслення особливостей організації навчально-виховного процесу в початковій школі на засадах компетентнісного підходу.
Перший WEB-інар вела завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук Цимбалару А. Д. (Соціокультурна ситуація як дидактичний ресурс модернізації уроку в початковій школі 12.15-12.45.).
Обговоренню проблем забезпечення якісної мовної освіти в початковій школі були присвячені WEB-інари, які очолили провідний науковий співробітник відділу початкової освіти, кандидат педагогічних наук Пономарьова К. І. (Компентнісно-орієнтований урок української мови: модернізація змісту і структури. 12.45-13.15) та старший науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук Прищепа О. Ю.(Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроках української мови в 4 класі. 13.15-13.45).
Формування читацької компетентності молодших школярів було об’єктом обговорення на WEB-інарах, які проводили провідний науковий співробітник відділу початкової освіти, кандидат педагогічних наук Мартиненко В. О. (Формування досвіду читацької діяльності молодших школярів на уроках літературного читання. 13.45-14.15) та науковий співробітник відділу початкової освіти Вашуленко О. В. (Диференційований підхід до формування навички читання на уроках навчання грамоти. 14.15-14.45).
Проблемі оцінювання навчальних результатів учнів у молодшій школі був присвячений WEB-інар, який очолила докторант Інституту педагогіки НАПН України Онопрієнко О. В. (Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів у системі уроків. 15.00-15-30).
Особливості організації обчислювальної діяльності було висвітлено у WEB-інарі, який вела науковий співробітник відділу початкової освіти Листопад Н. П. (Організація обчислювальної діяльності молодших школярів. 15.00-15.30.).
Проблеми формування екологічних умінь молодших школярів розглядались на WEB-інарі, який проходив під керівництвом наукового співробітника відділу початкової освіти Андрусенко І. В. (Форми організації екологічної діяльності молодших школярів у процесі навчання природознавства. 16.00-16-30).
Одержати відеоматеріали та сертифікати учасників конференції можна, зареєструвавшись за адресою: http://www.eventundip.org/aug2016/