20 березня 2015 рокув м. Боярка Києво-Святошинського району Київської області на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 відбувся круглий стіл «Особливості уроків української мови в умовах реалізації компетентнісного підходу», який організовано за планом роботи відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України на 2015 р. з метою впровадження результатів наукового дослідження з планової теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі».
У межах заходу відбулась презентація результатів наукових досліджень провідного наукового співробітника Пономарьової К. І. з теми «Особливості компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початкових класах» із наступним обговоренням проблем реалізації дидактичних вимог до компетентнісно орієнтованого уроку української мови. Проведено тренінг «Моделювання освітнього простору молодших школярів на уроках української мови», побудований за темою дослідження завідувача відділу початкової освіти Цимбалару А. Д.
У виступі було розкрито організаційну структуру компетентнісно орієнтованого уроку української мови та розкрито методику його моделювання. Під час проведення тренінгу було окреслено індивідуальні і вікові особливості учнів, які мають бути ураховані у процесі створення освітнього простору молодших школярів на уроках української мови.
За матеріалами круглого столу вироблено і прийнято методичні рекомендації щодо організації та проведення компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початковій школі.