Понеділок, 18.11.2019, 10:10
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2015 » Липень » 09

20 березня 2015 рокув м. Боярка Києво-Святошинського району Київської області на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 відбувся круглий стіл «Особливості уроків української мови в умовах реалізації компетентнісного підходу», який організовано за планом роботи відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України на 2015 р. з метою впровадження результатів наукового дослідження з планової теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі».

У межах заходу відбулась презентація результатів наукових досліджень провідного наукового співробітника Пономарьової К. І. з теми «Особливості компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початкових класах» із наступним обговоренням проблем реалізації дидактичних вимог до компетентнісно орієнтованого уроку української мови. Проведено тренінг «Моделювання освітнього простору молодших школярів на уроках української мови», побудований за темою дослідження завідувача відділу початкової освіти Цимбалару А. Д.

У виступі було розкрито організаційну структуру компетентнісно орієнтованого уроку української мови та розкрито методику його моделювання. Під час проведення тренінгу було окреслено індивідуальні і вікові особливості учнів, які мають бути ураховані у процесі створення освітнього простору молодших школярів на уроках української мови.

За матеріалами круглого столу вироблено і прийнято методичні рекомендації щодо організації та проведення компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початковій школі.

 

Переглядів: 583 | Додав: Модератор | Дата: 09.07.2015 | Коментарі (0)

В умовах реалізації нових освітніх тенденцій як ніколи актуальним стає питання забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів якісною навчально-методичною літературою, а також проведення широкої просвітницької роботи. Успішне вирішення цих питань є можливим за умови співпраці всіх учасників цього процесу: науковців, методистів, вчителів, авторів навчально-методичної літератури, видавців.

З огляду на це Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України і Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, підтримуючи ініціативу видавництва «Ранок», виступили з пропозицією провести Всеукраїнський педагогічний інтерактивний марафон «Відкриті педагогічні студії «Якісна освіта – це…», мета якого – організувати діалог з актуальних питань сучасної освіти, зокрема забезпечення шкіл якісною навчально-методичною літературою, між науковцями, методистами, авторами, видавцями, вчителями, ознайомити учасників з новітніми досягненнями педагогіки, відповісти на запитання освітян, вислухати їхні зауваження та пропозиції. Ініціативу підтримали провідні видавництва України:«Грамота», «Фірма «Інкос», «Навчальна книга – Богдан», «Алатон», «Підручники і посібники», «Літера ЛТД», «Гімназія», Видавнича група «Основа», Інформаційно-аналітична агенція «Наш час» та інші.

Відкриття педагогічного марафону відбулось 8 червня в Інституті педагогіки НАПН України.  З вітальним словом виступивдиректор Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України ТопузовО. М.

Першу педагогічну студію вела провідний вчений у галузі дидактики початкової освіти головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН УкраїниБібік Н. М. (Освіта, спрямована на компетентні сні результати. 8 червня. 12.15 – 13.15.).

Такий аспект проблематики педагогічного марафону, як якість математичної освіти було висвітлено у роботі студій, яку веладокторантка Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітникОнпрієнко О. В. (Якість початкової освіти: проблеми і шляхи забезпечення. 8 червня. 13.30. – 14. 30.).

Інноваційні зміни початкової освіти та їх дидактико-методичний супровід стали предметом дискусії у студії, яку очолила завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук Цимбалару А. Д. (Освіта, яка надихає на дії, 9 червня. 13.00. – 14.00.).

На наступному тижні відбулось обговорення проблем забезпечення якісної мовної освіти в початковій школі у студії, яку вела провідний науковий співробітник відділу початкової освіти, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Пономарьова К. І.(Досконале оволодіння учнями українською мовою як засобом навчання. 15 червня. 12.00. – 13. 00.).

16 червня працювала студія, де науковий співробітник відділу початкової освіти Листопад Н. П. розглядала проблеми створення сучасного підручника  математики для початкової ланки школи (Підручник з математики – поєднання традицій та новацій. 16 червня. 13.00 – 14.00.). 

  

10.06.2015 Всеукраїнський педагогічний інтерактивний марафон 2015

Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України і Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, підтримуючи ініціативу видавництва «Ранок», виступили з пропозицією провести Всеукраїнський педагогічний інтерактивний марафон «Відкриті педагогічні студії «Якісна освіта – це…»

 

Переглядів: 341 | Додав: Модератор | Дата: 09.07.2015 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz