Вівторок, 16.04.2024, 22:37
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наукові дослідження

Головна » 2010 » Травень » 21

     Протягом 2007–2009рр. в лабораторії початкової освіти розроблялася тема «Науково-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів на засадах компетентнісного підходу».
     Результати наукового дослідження: 
     1. Науково-методичне забезпечення контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів з української мови – мови навчання, читання, математики, основ здоров’я, курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу. Зокрема:
теоретично обґрунтовано об’єкти, функції, види контролю відповідно до вікових мікроперіодів (1–2 і 3–4 класів) та змісту освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти; 

  • визначено якісну характеристику рівнів сформованості предметних компетентностей; 
  • розроблено форми реалізації різних видів контролю (поточного, періодичного, тематичного, підсумкового), систему вимірників навчальних досягнень і методику їх застосування з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого шкільного віку та специфіки змісту на ... Читати далі »
Переглядів: 995 | Додав: Модератор | Дата: 21.05.2010 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Травень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz