Протягом 2007–2009рр. в лабораторії початкової освіти розроблялася тема «Науково-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів на засадах компетентнісного підходу». Результати наукового дослідження:
1. Науково-методичне забезпечення контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів з української мови – мови навчання, читання, математики, основ здоров’я, курсу «Я і Україна» на засадах компетентнісного підходу. Зокрема:теоретично обґрунтовано об’єкти, функції, види контролю відповідно до вікових мікроперіодів (1–2 і 3–4 класів) та змісту освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти;
розроблено форми реалізації різних видів контролю (поточного, періодичного, тематичного, підсумкового), систему вимірників навчальних досягнень і методику їх застосування з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого шкільного віку та специфіки змісту на
... Читати далі »