У межах Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми сучасного підручника» 16 жовтня 2015 року у відділі початкової освіти відбувся круглий стіл. У ньому взяли участь науковці, педагоги, видавці. Зокрема:
Андрусенко І. В., аспірант Інституту педагогіки НАПН України
Підручник з природознавства як засіб формування екологічних умінь молодших школярів.
Вашуленко О. В., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Особливості комплекту з навчання грамоти у формуванні в учнів предметних компетентностей.
Вторнікова Ю. С., кандидат педагогічних наук, викладач Одеського національного морського університету
Комплекс комунікативних ситуаційних задач як засіб формування професійно-комунікативної компетентності фахівців.
Гаєвець Я. С., кандидат педагогічних наук, викладач ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Інтерактивний навчально-методичний посібник «Методика навчання учнів 1–4-х класів розв’язування сюжетних математичних задач», як засіб формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи.
Гаран М. С., аспірант Херсонського державного університету
Мультимедійний підручник та навчально-методичний посібник з методики навчання математики, як складова НМКД «Методика навчання освітньої галузі «Математика»
Гордуз Н. О., завідувач кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти
Інтерактивні технології як засіб формування у молодших школярів ключових і предметних компетентностей.
Кодлюк Я. П., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
Дидактичні основи побудови альтернативних підручників для початкової школи.
Листопад Н. П., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Навчальний комплект з математики для 4 класу – поєднання традицій та інновацій.
Мартиненко В. О., кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Реалізація програмових вимог з літературного читання у змісті оригінал-макетів конкурсних підручників (4 клас): погляд експерта.
Погонець І. В., аспірантка Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, асистент кафедри методики викладання мистецьких дисциплін Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка
Роль різних типів ілюстративного матеріалу у структурі підручника для початкової школи.
Пономарьова К. І., кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Навчально-методичний комплект з розвитку мовлення як засіб формування мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Прищепа О. Ю., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Навчально-методичне забезпечення процесу формування орфографічних навичок письма молодших школярів.
Романишин Р. Я., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Інтеграційний підхід у побудові підручника з математики для початкової школи (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Савченко О. Я., доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Цілісність методичної системи підручників з «Літературного читання» для 2–4 класів.
Скворцова С. О., доктор педагогічних наук, професор ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Мультимедійний супровід підручника математики, як засіб підвищення ефективності процесу навчання молодших школярів.
Цимбалару А. Д., доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України
Якість навчальної книги для початкової школи: вимоги, реалії, перспективи.
Чернецька Т. І., кандидат педагогічних наук, доцент, докторант Інституту педагогіки НАПН України
Сутнісний зміст засобів організації навчально-дослідницької діяльності школярів та їх представлення в сучасних підручниках початкової школи.
За результатами обговорення підготовлено пропозиції до проекту рішення конференції.