На базі відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України проходила практика студентів Київського університету ім. Б. Грінченка. З 11.04.2016. до 24.04.2016. вона проводилась для 31 студента денної форми навчання; з 25.04.2016. по 08.05.2016. – для 25 студентів заочної форми навчання. Практика була організована відповідно до Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом МОН України від 20.12.1994 року за №351, наказу Інституту педагогіки НАПН України від 11.04.2016 року за №31-о.д. та на підставі угоди про співробітництво з Київським університетом ім. Б. Грінченка. Практика мала на меті забезпечення організації, проведення, підведення підсумків науково-дослідної практики студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» зі спеціальності «Початкова освіта». За період практики студенти ознайомились з науково-дослідною роботою відділу за темою «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі». Науковими співробітниками відділу початкової освіти було надано методичну, педагогічну допомогу студентам практикантам.
На базі відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України проходила практика студентів Київського університету ім. Б. Грінченка. З 11.04.2016. до 24.04.2016. вона проводилась для 31 студента денної форми навчання; з 25.04.2016. по 08.05.2016. – для 25 студентів заочної форми навчання. Практика була організована відповідно до Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом МОН України від 20.12.1994 року за №351, наказу Інституту педагогіки НАПН України від 11.04.2016 року за №31-о.д. та на підставі угоди про співробітництво з Київським університетом ім. Б. Грінченка. Практика мала на меті забезпечення організації, проведення, підведення підсумків науково-дослідної практики студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» зі спеціальності «Початкова освіта». За період практики студенти ознайомились з науково-дослідною роботою відділу за темою «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі». Науковими співробітниками відділу початкової освіти було надано методичну, педагогічну допомогу студентам практикантам.