Четвер, 28.03.2024, 18:01
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2016 » Червень » 16

ПРОГРАМА

 

Всеукраїнської науково-практичної конференції

 «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі»

19 квітня 2016 року

 

 

ЗАСНОВНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Відділ початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України

Кафедра дошкільної та початкової освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради

 

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Голови:

Топузов О. М., директор Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України;

Романенко М. І., ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор філософських наук, професор, академік Академії вищої школи України;

Сафонова В. В., начальник відділу освіти і науки Нікопольської міської ради.

 

Робоча група:

Цимбалару А. Д., завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук,старший науковий співробітник;

Пономарьова К. І., провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник;

Вашуленко О. В., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України;

Листопад Н. П., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України;

Андрусенко І. В., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України;

Ватковська М. Г., проректор з науково-педагогічної роботи Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат філософських наук;

Віноградова О. М., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Лиховицька Г. В., завідувач методичного кабінету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради;

Болгаріна Л.О., методист методичного кабінету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради

19 квітня 2016 року

09.00. – 09.30. Заїзд учасників конференції і поселення за адресою: м. Нікополь, пр. Електрометалургів , б. 1.

09.30. – 10.00. Реєстрація учасників конференції за адресою: м. Нікополь, вул. Карла Лібкнехта, б. 94.

10.00. – 12.00. Відкриття конференції (актова зала Нікопольського культурно-дозвілевого центру).

12.00. – 14. 00. Пленарне засідання.

14.00. – 15.00. Перерва.

15.00. – 17. 00. Робота секцій.

16.00. – 16.30. Перерва.

17.00. – 17.30. Підведення підсумків роботи конференції.

17.30. –18.00. Концерт за участю вихованців Будинку дитячої творчості.

18.30. Від’їзд учасників конференції.

Регламент роботи конференції:доповідь на пленарному засіданні – до 20 хвилин;виступ на секційному засідання – до 15 хвилин.

ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Вступне слово і привітання учасників конференції

Фісак А. П., міський голова

Коник О. В., заступник міського голови

Топузов О. М., директор Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України

Романенко М. І., ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор філософських наук, професор, академік Академії вищої школи України

Сафонова В. В., начальник відділу освіти і науки Нікопольської міської ради

 

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

(актова зала Нікопольського культурно-дозвілевого центру).

 

Новий державний стандарт початкової освіти: проблеми наступності між дошкільною, початковою та старшою школою.

Віноградова О. М., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Освітній простір як інноваційний ресурс модернізації організаційних форм навчання в школі І ступеня

Цимбалару А. Д. завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук,старший науковий співробітник

Технологічний підхід до моделювання уроків

Савченко О. Я., головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України

Сутність модульної структури компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початковій школі

Пономарьова К. І., провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Моделювання уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників

Вашуленко О. В., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України

Моделювання уроків математики з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності

Листопад Н. П.,науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України

Урочна та позаурочна навчальна діяльність як засіб формування екологічних умінь молодших школярів

Андрусенко І. В., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України

 

 

СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ

 

Секція 1. Конструювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання

(на базі КЗ «НСЗШ № 20»)

 

Модератори: Цимбалару А. Д., Лиховицька Г. В.

 

Презентація варіативних організаційних форм навчання молодших школярів у КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20»

Юркевська Н.М., директор КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20»

Концептуальні засади модернізації початкової освіти

Лотоцька А. В., головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України

Дидактичне забезпечення варіативної складової типового навчального плану

Древаль Г. Ф., завідувач сектору початкової освіти Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України

Соціалізація особистості учнів початкових класів в сучасному освітньому просторі: соціально-психологічний підхід

Лиховицька Г. В.,завідувач методичного кабінету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради

Матричний підхід до моделювання уроку з використанням засобів різноспособового учіння молодших школярів

Чернецька Т. І., докторантка Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент

Конструювання освітнього простору молодших школярів в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» за програмою «Росток»

Причина Л. С., учитель початкових класів КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20», вчитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, відмінник освіти України

Челпанова С. В., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20», спеціаліст другої категорії

Спільна виховна робота школи і батьків у формуванні творчої особистості дитини

Хрущова С. В., учитель початкових класів  комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20»

Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання здібних та обдарованих дітей у контексті життєтворчої особистості

Кабанова Н. М., вчитель початкових класів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20»

 

 

 

Секція 2. Варіативність організаційних форм реалізації змісту освітньої галузі «Мови і літератури» в контексті компетентнісного підходу

(на базі КЗ НСЗШ № 20»)

 

Модератори: Пономарьова К. І., Сузанська І. В.

 

Презентація варіативних організаційних форм навчання молодших школярів у КЗ «Гімназія № 15»

Сузанська І. В., директор КЗ «Гімназія № 15»

Реалізація базових технологій під час опрацювання художніх текстів на уроках літературного читання

Мартиненко В. О., провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Організація процесу списування в першому класі – важливий фактор оволодіння орфографічною грамотністю

Прищепа О. Ю., старший науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент

Компетентнісний підхід як чинник реалізації змісту освітньої галузі мови та літератури

Бєбнєва Н. А., вчитель початкових класів КЗ «Гімназія № 15», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Різновиди нестандартних уроків української мови в початковій школі

Сивоконь О. І., заступник директора Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Києво-Святошинського району Київської області

Система мовленнєво-творчих завдань як засіб розвитку зв’язного мовлення молодших школярів

Свиридюк О. А., вчитель початкових класів Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Києво-Святошинського району Київської області

Дидактико-методичні засади інтеграції української мови з іншими навчальними предметами в початковій школі

Гайова Л. А., вчитель-методист НВК № 240 «Соціум» ліцею управлінських технологій м. Києва

Дидактичні вимоги до уроків розвитку мовлення в умовах реалізації компетентнісного підходу

Черевко І. А., заступник директора Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Києво-Святошинського району Київської області

Зміст і місце мовленнєво-творчих завдань у структурі компетентнісно орієнтованого уроку української мови

Дронова С. В., учитель  початкових класів Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Києво-Святошинського району Київської області

 

Секція 3. Моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання математики молодших школярів

(на базі КЗ «НСЗШ № 4»)

Модератори: Листопад Н. П., Шпак О.О.

 

Презентація варіативних організаційних форм навчання молодших школярів у КЗ «Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5»

Полякова Н. І., директор КЗ «Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5»

Формування у молодших школярів обчислювальної навички письмового ділення

Скворцова С. О., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри математики та методики її навчання, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

Урок-дослідження як засіб досягнення компетентнісних результатів навчання математики

Онопрієнко О. В, докторант Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Формування обчислювальних навичок молодших школярів на засадах компетентнісного підходу

Романишин Р. Я., доцент кафедри математичних і природничих дисциплін початкової освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», кандидат педагогічних наук

Реалізація компетентнісного підходу в навчанні математики молодших школярів

Грищенко В. П., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5», спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Символічна синоптика на уроках математики в початковій школі

Кузьменко Н. Ю., учитель початкових класів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2»

Моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання математики молодших школярів

Іващенко І. В., учитель початкових класів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

Рефлексія навчальної діяльності як компонент структурування компетентнісно орієнтованого уроку

Пархоменко Н. Є., заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої школи № 194 «Перспектива» Оболонського району міста Києва, учитель початкових класів, учитель-методист

Організаційні форми компетентнісно орієнтованого навчання математики молодших школярів

Одинцова Г. В., заступник директора з навчально-виховної роботи початкової школи комунального закладу «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія № 39 м. Дніпродзержинська», Дніпропетровської обл.

Розвиток пізнавальної активності та самостійності молодших школярів на уроках математики під час вивчення геометричного матеріалу

Гармаш Ж. В., учитель початкових класів Марганецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 з поглибленим вивченням математики у 8-11 класах Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

 

Секція 4. Моделювання організаційних форм навчання предметів «Природознавство» і «Я у світі»

(на базі КЗ «НСЗШ № 9»)

Модератори: Андрусенко І. В., Болгаріна Л.О.

Презентація варіативних організаційних форм навчання молодших школярів у КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9»

Козакова Г. В., директор КЗ ««Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9»

Вибір технологій й організаційних форм роботи з впровадження комтентнісно орієнтованого підходу до навчання й виховання учнів

Болгаріна Л. О., методист методичного кабінету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України

Моделювання організаційних форм навчання предметів «Природознавство» та «Я у світі»

Ассесорова С. В., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9, спеціаліст вищої категорії , старший учитель

Костюченко В. І., заступник директора з навчально-виховної роботи,

учитель української мови та літератури комунального закладу «Нікопольська СЗШ І-ІІІ ступенів № 9»

Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних технологій навчання

Модна Л. Г., учитель початкових класів Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Нікопольської районної ради Дніпропетровської області

Інтеграція курсу «Я у світі» з іншими предметами як засіб формування життєтворчої особистості

Іванова Л. О, вчитель початкових класів Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №119 Криворізької міської ради Дніпропетровської області

Моделювання організаційних форм навчання молодших школярів з природознавства у 4 класі

Івашина І. С., учитель початкових класів Таращанської загальноосвітньої школи №2, Київської області

Соціалізація молодших школярів на уроках «Я у світі» у спеціалізованих закладах інтернатного типу

Шабаліна Н. Д., заступник директора спеціалізованої школи-інтернату №21, м. Києва

Форми організації соціального досвіду молодших школярів у процесі навчання предмета «Я у світі»

Більська С. В., учитель початкових класів Таращанської загальноосвітньої школи №2, Київської області

Картографічне забезпечення навчального предмета «Природознавство» у початковій школі

Європіна І. О., Остроух В. І, Руденко І. С, Державне науково-виробниче підприємство «Картографія»

Компетентнісна освіта через призму моделі форм навчання предметів галузі «Суспільствознавство» у початковій школі

Степаненко С. А., вчитель початкових класів Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10

Організаційні форми компетентнісно орієнтованого навчання предметів «Природознавство» і «Я у світі»

Расторгуєва Н. Ф., заступник директора з навчально-виховної роботи початкової школи комунального закладу «НВК «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад № 3 м. Дніпродзержинська», Дніпропетровської області

 

Секція 5. Підготовка вчителя початкової школи до конструювання і реалізації варіативних організаційних форм навчання в контексті компетентнісного підходу

(на базі КЗ «НСЗШ № 4»)

Модератори: Кальник О. П. Скрипник В. І.

Презентація варіативних організаційних форм навчання молодших школярів у КЗ «Нікопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4»

Скрипник В. І., директор КЗ «Нікопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Форми підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу

Хитра З. М., кандидат педагогічних наук, Університетський коледж

Київського університету імені Бориса Грінченка

Методичне забезпечення підготовки вчителя до конструювання і реалізації варіативних організаційних форм навчання в контексті компетентісного підходу

Скрипник В. І., директор КЗ «Нікопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Теоретична і практична підготовка учительської молоді, розвиток їх педагогічної майстерності

Кривощокова Н. В., учитель початкових класів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3»

Створення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через використання сучасних форм і методів методичної роботи

Ященко Н. І., учитель початкових класів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4»

Особливості створення презентацій лекцій з методики навчання освітньої галузі «Математика» з врахуванням психофізіологічних особливостей студентів

Гаран М. С., аспірантка Херсонського Державного університету

 

ЗАКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Прийняття методичних рекомендацій конференції

Повний огляд матеріалів можна огнянути перейшовши за посиланням

 

 

 

/11/materiali_konferenciji_novi.pdf

Переглядів: 760 | Додав: argentina1394 | Дата: 16.06.2016 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz