Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Наукові дослідження
Головна » 2015 » Липень » 09
Відповідно до поставлених завдань у 2014 році в контексті виконання колективної теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» співробітниками відділу початкової освіти було:
- розроблено програми досліджень з підтем, в яких обґрунтовано актуальність проблеми, визначено мету, завдання, об’єкт, предмет і методи досліджень, спрогнозовано очікувані результати та наукову новизну;
- здійснено аналіззаконодавчих документів системи освіти, директивних матеріалів МОН України, вітчизняних та зарубіжних філософських, психологічних і педагогічних наукових джерел, публікацій у періодичних виданнях, навчальної і методичної літератури для початкової школи, здобутків шкільної практики у ЗНЗ країни і зарубіжжя; педагогічне спостереження за організацією навчальної взаємодії молодших школярів в умовах реального навчального процесу; опитування, анкетування учасників навчально-виховного процесу з метою вивчення стану досліджуваної проблеми у практиці, в результаті чогорозкрито наукову семантику категорій і понять, що становлять основу наукового контексту проблеми дослідження, розпочато складаннятермінологічного словника («педагогічне моделювання», «дидактичне моделювання», «форма на
...
Читати далі »
Переглядів:
707
|
Додав:
Модератор
|
Дата:
09.07.2015
|
|
Відповідно до поставлених завдань у контексті виконання колективної теми «Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів у навчальному процесі» співробітниками лабораторії початкової освіти було:
· теоретично обґрунтовано й розкрито сутність ключової компетентності «уміння вчитися»; сутність мовної, мовленнєвої, соціокультурної предметних компетентностей, що формуються в молодших школярів у процесі навчання української мови; сутність і зміст читацької компетентності; сутність, структуру і функції обчислювального, логічного, графічно-інформаційного і геометричного складників предметної математичної компетентності; сутність процесів формування і розвитку природознавчої, соціальної і здоров’язбережувальної компетентностей в учнів 1-4 класів;
· визначено загальний зміст понять «уміння вчитися як ключова компетентність», «читацька компетентність», «предметна математична компетентність», «природознавча компетентність» і «природознавча проблемна задача як засіб формування природознавчої компетентності»; «здоров’язбережувальна компетентність»;
- означено структуру уміння вчитися, яка охоплює мотиваційний, змістовий, діяльнісний, контрол
...
Читати далі »
Переглядів:
776
|
Додав:
Модератор
|
Дата:
09.07.2015
|
| |
|
Календар
| « Липень 2015 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |