Субота, 20.04.2024, 09:16
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наукові дослідження

Головна » 2016 » Грудень » 19

 

Відповідно до поставлених завдань у 2016 році в контексті виконання колективної теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» співробітниками відділу початкової освіти було:

  • здійснено кількісно-якісний аналіз результатів формувального експерименту, зокрема, перевірки ефективності побудованих моделей: уроків літературного читання з ознайомлення  учнів 2-4 класів із життям і творчістю видатних українських письменників з урахуванням  інваріантних і варіативних складників моделювання уроку (Савченко О. Я.); уроку української мови, що охоплює компетентнісно орієнтовані цілі, модульну структуру, діагностування результатів навчальної діяльності і рефлексію (Пономарьова К. І.), уроків літературного читання, які ґрунтуються на комунікативно-діяльнісному, логіко-інформаційному підходах і технологіях поетапного опрацювання текстів та діалогової взаємодії учнів з текстом, автором твору, його героями (Мартиненко В. О.); уроків читання різних типів в період навчання грамоти (Вашуленко О. В.); з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності (Листопад Н. П.); навчальної взаємодії на уроках з предмета «Я у світі» (Бібік Н. М.); способів формування графіко-ор ... Читати далі »
Переглядів: 930 | Додав: argentina1394 | Дата: 19.12.2016 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz