Відповідно до поставлених завдань у 2016 році в контексті виконання колективної теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» співробітниками відділу початкової освіти було:
здійснено кількісно-якісний аналіз результатів формувального експерименту, зокрема, перевірки ефективності побудованих моделей: уроків літературного читання з ознайомлення учнів 2-4 класів із життям і творчістю видатних українських письменників з урахуванням інваріантних і варіативних складників моделювання уроку (Савченко О. Я.); уроку української мови, що охоплює компетентнісно орієнтовані цілі, модульну структуру, діагностування результатів навчальної діяльності і рефлексію (Пономарьова К. І.), уроків літературного читання, які ґрунтуються на комунікативно-діяльнісному, логіко-інформаційному підходах і технологіях поетапного опрацювання текстів та діалогової взаємодії учнів з текстом, автором твору, його героями (Мартиненко В. О.); уроків читання різних типів в період навчання грамоти (Вашуленко О. В.); з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності (Листопад Н. П.); навчальної взаємодії на уроках з предмета «Я у світі» (Бібік Н. М.); способів формування графіко-ор
... Читати далі »