П`ятниця, 03.05.2024, 00:22
Вітаю Вас Гость | RSS

ВІДДІЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ

Наше опитування
Чи вважаєте Ви урок найефективнішою формою навчання молодших школярів?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » Архів матеріалів

29 березня 2017 року у Прилуцькому районі Чернігівської області відбулося розширене засідання круглого столу «Нова школа: основні поняття компетентнісного підходу».
Разом із науковими співробітниками відділу початкової освіти – О. В. Онопрієнко і Н. П. Листопад, близько 150 освітян Прилуччини (вчителі сільських шкіл району, методисти районного методичного кабінету, директори і заступники директорів шкіл, студенти гуманітарно-педагогічного коледжу, представники батьківської громади) розглянули питання підготовки до впровадження концептуальних засад Нової української школи та відповідного дидактико-методичного забезпечення. Особлива увага була приділена методичним аспектам реалізації компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі початкової школи.
До обговорення виступів науковців активно долучилися завідувач відділу дошкільної і початкової освіти Чернігівського ОІППО імені К. Д. Ушинського В. В. Бурнос, викладач Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І. Франка Н. В. Грона, учитель-методист К. І. Назарова, вчителі початкових класів А. І. Бацюн, Л. В. Степашко, Ю. М. Петренко, С. Ф. Музиченко, Н. М. Ткачук. Вони поділилися наявним досвідом упровадження компетентнісного підходу в практиці початкового навчання й проблемами, які супроводжують цей процес. Питанням сучасного ресурсного забезпечення як запоруки ефективності роботи вчителя був присвячений виступ Лелюха В. М., керівника департаменту зв’язків з громадськістю видавництва «Ранок».
Педагоги виявили готовність до обговорення новостворюваних нормативних документів для початкової освіти й бажання поглибити співпрацю з фахівцями нашого Інституту.

Прикріплення: Картинка 1 ·Картинка 2
Переглядів: 529 | Додав: poth_osvit | Дата: 30.03.2017 | Коментарі (0)

16 березня відбулося відкриття Восьмої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти», у якій щорічно бере участь Інститут педагогіки НАПН України.

Наукові співробітники Інституту педагогіки є організаторами та доповідачами на конференціях і круглих столах з найбільш важливих та актуальних питань в галузі освіти. Зокрема 16 березня відбулися дві науково-практичні конференції «Нова українська школа: від нової структури до оновлення змісту» та «Практичний дискурс Нової української школи», на яких з доповідями виступили директор Інституту педагогіки НАПН України Олег Михайлович Топузов, затупник директора з наукової роботи Інтитуту педагогіки Микола Васильович Головко, заступник директора з науково-експерментальної роботи Інтитуту педагогіки Тетяна Миколаївна Засєкіна. У своїх виступах вчені зосередили увагу на таких важливих для реформування загальної середньої освіти питаннях як оновлення навчальних програм для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, розроблення навчальних програм для 10–11 класів профільної школи, створення нового стандарту для початкової школи. Наскрізною у виступах була теза про те, що основою реформування мають бути науково обґрунтовані підходи, які дадуть змогу запровадити компетентнісне навчання і оцінювання навчальних результатів учнів, здійснити перехід від предметоцентризму до дитиноцентризму.

Також на виставці презентовано понад сімдесят наукових праць вчених Інституту педагогіки, що вийшли друком у 2015–2016 рр. (підручники, посібники, науково-методичні розробки тощо), з якими відвідувачі можуть ознайомитись на стендах Національної академії педагогічних наук України.

Інститут педагогіки є провідною установою, що працює над впровадженням компетентнісного навчання. Тому не дивно, що Інститут педагогіки став переможцем конкурсу наукових розробок Восьмої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» у номінації «Компетентнісний підхід – основа якості змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти» та нагороджений золотою медаллю. Таким чином журі конкурсу відзначило комплекти навчальних посібників провідного наукового співробітника відділу початкової освіти, кандидата педагогічних наук Катерини Іванівни Пономарьової щодо формування та перевірки предметних компетентностей учнів 2–4 класів з української мови та наукового співробітника відділу початкової освіти Наталі Петрівни Листопад щодо формування та перевірки предметних компетентностей учнів 2–4 класів з математики.
Переглядів: 553 | Додав: poth_osvit | Дата: 20.03.2017 | Коментарі (0)

У межах започаткованого відділом початкової освіти постійно діючого семінару «Дидактико-методичний супровід компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів» та згідно з планом роботи Пирятинського районного методичного кабінету Полтавської області 10 березня 2017 року на базі Смотриківської загальноосвітньої школи І-ІІ ст. відбувся районний науково-методичний семінар вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ. Педагоги Пирятинщини зустрілися з науковцями Інституту – Оксаною Онопрієнко та Ольгою Прищепою. Під час заходу були обговорені актуальні питання підготовки до реалізації концепції розбудови Нової української школи, інтеграції навчальних предметів, реалізації формувального підходу до контролю навчальних досягнень учнів, особливостей роботи вчителя і вихователя з формування у дітей графічних навичок.
Зустріч була плідною на ідеї та зворушливою від знайомства з історією села Смотрики та школи. Вичерпну інформацію донесла директорка Тетяна Оверченко. Аматорки місцевого будинку культури дарували присутнім музичні вітання, а вчителі закладу представили результати своїх захоплень – вишиванки, в’язані та плетені речі, картини. На закінчення заходу учасники відвідали майстер-клас вчителя Сергія Дідика «В’язання віників».
Переглядів: 482 | Додав: poth_osvit | Дата: 20.03.2017 | Коментарі (0)

Вченою радою Інституту педагогіки НАПН України (протокол №10 від 10 листопада 2016 р.) схвалено до друку планову колективну монографію «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» відділу початкової освіти (авт.: О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, А. Д. Цимбалару, В. О. Мартиненко, К. І. Пономарьова, Н. П. Листопад) за науковою редакцією доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України Олександри Яківни Савченко.

Рецензенти монографії: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету ім. Бориса Грінченка Людмила Леонідівна Хоружа і вчитель-методист загальноосвітньої школи № 1 м. Українки, Київської обл., заслужений учитель України Марія Іванівна Кальчук.

Експертизу монографії здійснили доктор педагогічних наук, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України Галина Олексіївна Васьківська і доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України Людмила Петрівна Величко.

У колективній монографії «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» відображено основні напрями удосконалення організаційних форм навчання у початковій школі на засадах компетентнісного і середовищного підходів; дидактичну характеристику та дидактико-методичні умови моделювання уроків на змісті різних навчальних предметів. Розкрито резерви ефективності моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання. Монографія може бути використана у практиці початкової ланки освіти, навчальному процесі вищих педагогічних навчальних закладів, у закладах післядипломної педагогічної освіти.

 

Вченою радою Інституту педагогіки НАПН України (протокол №11 від 08 грудня 2016 р.) схвалено до друку плановий колективний посібник «Організаційні форми навчання у початковій школі» відділу початкової освіти (авт.: О. Я. Савченко Н. М. Бібік, А. Д. Цимбалару, В.О. Мартиненко, К. І. Пономарьова, О. Ю. Прищепа, О. В. Вашуленко, Н. П. Листопад, І. В.Андрусенко) за науковою редакцією доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України Надії Михайлівни Бібік.

Рецензенти посібника: доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу інтеграції вищої освіти і науки Інституту вищої освіти НАПН України Ольга Григорівна Ярошенко і учитель-методист Боярської загальноосвітньої школи №5 Києво-Святошинського району Київської області Галина Петрівна Бондарчук.

Експертизу планового посібника здійснили: провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук Василь Іванович Кизенко і провідний науковий співробітник відділу мов національних меншин та зарубіжної літератури, кандидат педагогічних наук, Наталя Іванівна Яновицька.

У плановому колективному посібнику презентовано дидактичні моделі організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання української мови, літературного читання, математики, «Я у світі», природознавства; подано методичні настанови щодо їх реалізації у навчальному процесі початкової школи. Посібник спрямовано на підвищення якості освіти шляхом вдосконалення організації процесу навчання у початковій школі на засадах компетентнісного підходу й може бути використаною у масовій педагогічній практиці початкової ланки освіти, у навчальному процесі вищих педагогічних навчальних закладів та в закладах післядипломної педагогічної освіти з метою підвищення кваліфікації учителів.

На цьому ж засіданні вченої ради Інституту педагогіки НАПН України розглядалося питання «Про результати завершеного наукового дослідження відділу початкової освіти з теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» та його впровадження в освітню практику».

Результати роботи фундаментального наукового дослідження презентувала голова експертної комісі, заступник директора Інституту педагогки НАПН України, кандидат педагогічних наук Засєкіна Тетяна Миколаївна. У своєму виступі вона зазначила, що розроблення колективної теми здійснювалось шляхом виконання співробітниками відділу індивідуальних підтем, які є її складниками. Тетяна Миколаївна акцентувала увагу присутніх на тому, що науково-дослідна робота за темою була логічним продовженням досліджень, що забезпечували науковий супровід переходу початкової школи на новий зміст і структуру навчання на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів, а передбачені технічним завданням результати дослідження представлено в рукописах колективної монографії «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» (12,0) і колективного посібника «Організаційні форми навчання у початковій школі» (18,0). Основними результатами наукового дослідження є дидактичні моделі варіативних організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання; методики реалізації варіативних організаційних форм навчання предметів інваріантної складової навчального плану початкової школи на засадах компетентнісного підходу; визначені педагогічні умови, за яких певна форма дозволить досягти вищих результатів навчання; визначені дидактичні можливості існуючих і модернізованих організаційних форм щодо формування в учнів ключових і предметних компетентностей.

У прийнятому одноголосно рішенні наукової ради Інституту педагогіки НАПН України результати наукового дослідження відділу початкової освіти з теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» та його впровадження в освітню практику» (2014-2016рр.) схвалено.

 

Переглядів: 608 | Додав: argentina1394 | Дата: 12.12.2016 | Коментарі (0)

28 листопада 2016 року на засіданні науково-методичної ради Інституту педагогіки НАПН України розглядалося питання «Про результати завершеного наукового дослідження відділу початкової освіти з теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» та його впровадження в освітню практику». У засіданні взяли участь члени науково-методичної ради, наукові співробітники відділу початкової освіти, зокрема Савченко О. Я., Бібік Н. М., Цимбалару А. Д., Мартиненко В. О., Пономарьова К. І., Прищепа О. Ю., Вашуленко О. В., Листопад Н. П., Андрусенко І. В.

Результати роботи фундаментального наукового дослідження презентувала завідувач відділу початкової освіти, доктор педагогічних наук Цимбалару Анжеліка Дмитрівна. У своєму виступі вона зазначила, що розроблення колективної теми здійснювалось шляхом виконання співробітниками відділу індивідуальних підтем, які є її складниками. Анжеліка Дмитрівна акцентувала увагу присутніх на тому, що науково-дослідна робота за темою була логічним продовженням досліджень, що забезпечували науковий супровід переходу початкової школи на новий зміст і структуру навчання на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів, а передбачені технічним завданням результати дослідження представлено в рукописах колективної монографії «Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» (12,0) і колективного посібника «Організаційні форми навчання у початковій школі» (18,0). Основними результатами наукового дослідження є дидактичні моделі варіативних організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання; методики реалізації варіативних організаційних форм навчання предметів інваріантної складової навчального плану початкової школи на засадах компетентнісного підходу; визначені педагогічні умови, за яких певна форма дозволить досягти вищих результатів навчання; визначені дидактичні можливості існуючих і модернізованих організаційних форм щодо формування в учнів ключових і предметних компетентностей.

Схвально оцінили результати наукового дослідження відділу у своїх виступах експерти – кандидат педагогічних наук, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України Засєкіна Тетяна Миколаївна (голова комісії); доктор педагогічних наук, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України Васьківська Галина Олексіївна і кандидат педагогічних наук головний науковий співробітник відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України Мелешко Віра Василівна. Голова експертної комісії – Засєкіна Тетяна Миколаївна наголосила на науковій новизні та практичній значущості результатів дослідження. Члени комісії також відзначили, що істотну увагу у відділі початкової освіти приділяють відбору форм і методів упровадження результатів наукових досліджень в освітню практику відповідно до певного етапу та ефективність упровадження результатів НДР шляхом підготовки і видання навчально-методичної літератури.

У прийнятому одноголосно рішенні науково-методичної ради Інституту педагогіки НАПН України результати наукового дослідження відділу початкової освіти з теми «Дидактичне моделювання організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» та його впровадження в освітню практику» (2014-2016рр.) схвалено.

 

 

 

 

Переглядів: 458 | Додав: argentina1394 | Дата: 01.12.2016 | Коментарі (0)

17 листопада 2016 року на засіданні Президії Національної академії педагогічних наук України слухалось питання «Про досвід відділу початкової освіти Інституту педагогіки з упровадження результатів наукових досліджень в освітянську практику».

На засіданні були присутні представники експериментальних навчальних закладів: Мартиненко С. М., завідувач кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка, доктор педагогічних наук, професор; Ванькевич Н. А., методист методичного центру управління освіти, молоді та спорту Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; Сивоконь О. І., заступник директора з навчально-виховної роботи Боярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; Черевко І. А., заступник директора з навчально-виховної роботи Боярського НВК «Колегіум – ЗОШ № 3» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; Петровська І. В., учитель-методист початкових класів Білогородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області.

Систему роботи з упровадження результатів наукових досліджень співробітників відділу початкової освіти презентувала завідувач відділу, доктор педагогічних наук Анжеліка Дмитрівна Цимбалару. У своєму виступі вона акцентувала увагу на використанні інформаційно-комунікаційних технологій з метою активізації упровадження результатів науково-дослідної роботи та вплив на підвищення його продуктивності співпраці відділу початкової освіти з відділом міжнародних зв’язків Інституту педагогіки, а також окреслила перспективи, які відкриваються завдяки увазі дирекції Інституту педагогіки, зокрема директора Інституту педагогіки НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Олега Михайловича Топузова, питанням консолідації зусиль науковців, практиків, представників громадських організацій для упровадження результатів наукових досліджень в освітянську практику. 

Схвально оцінили досвід роботи відділу у своїх виступах експерти – доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, завідувач відділу Інституту вищої освіти НАПН України Ярошенко Ольга Григорівна (голова експертної комісії) і доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заступник директора Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Колупаєва Алла Анатоліївна. Вони відзначили істотну увагу співробітників відділу початкової освіти до відбору форм і методів упровадження результатів наукових досліджень в освітню практику, а також підвищення ефективності упровадження результатів НДР завдяки підготовці й виданню навчально-методичної літератури.

Досвідом роботи з упровадження результатів наукових досліджень співробітників відділу початкової освіти поділились представники експериментальних закладів освіти. Зокрема, Мартиненко Світлана Миколаївна і Ванькевич Наталія Анатоліївна зазначили, що упровадження планової продукції відділу сприяє розвитку початкової освіти на компетентнісних засадах, оптимізації навчального процесу в початковій ланці освіти, забезпеченню результативності навчання в умовах модернізації початкової школи на засадах компетентнісного підходу, удосконаленню змісту методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів та підвищенню кваліфікації педагогів. Вони висловили подяку співробітникам відділу за плідну співпрацю і директору Інституту педагогіки Олегу Михайловичу Топузову за сприяння й підтримку в спільній діяльності.

У ході обговорення Президент Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор Василь Григорович Кремень відзначив, що у відділі початкової освіти Інституту педагогіки склалась продуктивна система роботи з упровадження в освітню практику результатів наукових досліджень, яка охоплює всі етапи впровадження – від оприлюднення здобутих результатів до їх використання в педагогічній практиці. Академік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор Олександр Іванович Ляшенко акцентував увагу присутніх на вагомості такого доробку співробітників відділу, як створені ними підручники нового покоління для початкової школи, а також повного комплекту дидактико-методичного супроводу навчання за цими підручниками.

У прийнятій одноголосно Постанові Президії НАПН України досвід відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України з упровадження результатів наукових досліджень в освітню практику схвалено і рекомендовано для поширення в наукових підрозділах інститутів Академії.


 

Переглядів: 684 | Додав: argentina1394 | Дата: 21.11.2016 | Коментарі (0)

15 листопада на базі Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Києво-Святошинського району Київської області відбувся районний науково-практичний семінар учителів початкових класів «Нетрадиційні організаційні форми навчання української мови в початковій школі», організований відділом початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України.

Семінар відкрила методист методичного центру управління освіти, молоді та спорту Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області Н. А. Ванькевич. З вітальним словом до учасників заходу звернулась директор Боярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 В. К. Пекур. План роботи семінару оголосила заступник директора з навчально-виховної роботи Боярської школи № 4 О. І. Сивоконь.

У процесі семінару К. І. Пономарьова, провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, ознайомила його учасників з особливостями різних нетрадиційних форм навчання, вимогами до їх конструювання і проведення. Реалізацію теоретичних настанов вчителі Боярської школи № 4 продемонстрували під час проведення нетрадиційних уроків української мови: уроку-казки «Уживання слів з буквосполученнями дж, дз» (2-Б клас, учитель О. В. Самаріна), уроку розвитку мовленнєво-творчих здібностей «Написання твору про осінь на основі власних спостережень» (3-Б клас, учитель О. В. Рудковська), уроку-КВК «Закріплення і застосування знань про речення» (4-В клас, учитель О. П. Москаленко).

Завершився семінар калейдоскопом творчих ідей, у процесі якого вчителі Києво-Святошинського району поділилися своїм досвідом застосування нетрадиційних організаційних форм у навчальному процесі.

Результатом роботи семінару стали вироблені й затверджені «Методичні рекомендації щодо конструювання та проведення нетрадиційних уроків української мови в початковій школі».     

 

 

                   

Переглядів: 555 | Додав: argentina1394 | Дата: 17.11.2016 | Коментарі (0)

Дорогі педагоги!
Сердечно вітаємо вас з вашим професійним святом! Зичимо вам міцного здоров'я, невичерпної енергії, мудрості, оптимізму та нових педагогічних звершень. Нехай у відповідь на вашу щоденну самовіддачу, терпіння та віддане служіння улюбленій справі кожен день дарує невимовну радість від успіхів ваших вихованців.   

Переглядів: 533 | Додав: argentina1394 | Дата: 03.10.2016 | Коментарі (0)

 

Шановні педагоги!

До Вашої уваги представляємо посилання, за яким Ви зможете переглянути виступи наших науковців.

https://www.youtube.com/watch?v=Vynm-_KTTg8&feature=youtu.be

Переглядів: 569 | Додав: argentina1394 | Дата: 29.08.2016 | Коментарі (0)

23                                                                                                                                                  

     23-30 серпня 2016 року в Національній академії педагогічних наук України відбулась Всеукраїнська серпнева WEB-конференція «Учені НАПН України – українським учителям», метою якої було забезпечення діалогу з актуальних питань сучасної освіти між науковцями, методистами, авторами, видавцями, вчителями; висловлення порад щодо змісту загальної середньої освіти; презентація коментарів до змісту нових підручників, а також ознайомлення учасників з новітніми досягненнями педагогічної науки. Відкрили веб-конференцію президент НАПН України Кремінь В. Г., академік-секретар Відділення загальної середньої освіти Ляшенко О. І., директор Інституту педагогіки НАПН України Топузов О. М.

     Після відкриття конференції 23 серпня на інтерактивний зв'язок з колегами –науковцями, учителями, методистами та батьками виходили співробітники відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України. У межах заходу відбулисьWEB-інари, націлені на окреслення особливостей організації навчально-виховного процесу в початковій школі на засадах компетентнісного підходу.

     Перший WEB-інар вела завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук Цимбалару А. Д. (Соціокультурна ситуація як дидактичний ресурс модернізації уроку в початковій школі 12.15-12.45.).

      Обговоренню проблем забезпечення якісної мовної освіти в початковій школі були присвячені WEB-інари, які очолили провідний науковий співробітник відділу початкової освіти, кандидат педагогічних наук Пономарьова К. І. (Компентнісно-орієнтований урок української мови: модернізація змісту і структури. 12.45-13.15) та старший науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук Прищепа О. Ю.(Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроках української мови в 4 класі. 13.15-13.45).

      Формування читацької компетентності молодших школярів було об’єктом обговорення на WEB-інарах, які проводили провідний науковий співробітник відділу початкової освіти, кандидат педагогічних наук Мартиненко В. О. (Формування досвіду читацької діяльності молодших школярів на уроках літературного читання. 13.45-14.15) та науковий співробітник відділу початкової освіти Вашуленко О. В. (Диференційований підхід до формування навички читання на уроках навчання грамоти. 14.15-14.45).

       Проблемі оцінювання навчальних результатів учнів у молодшій школі був присвячений WEB-інар, який очолила докторант Інституту педагогіки НАПН України Онопрієнко О. В. (Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів у системі уроків. 15.00-15-30).

       Особливості організації обчислювальної діяльності було висвітлено у WEB-інарі, який вела науковий співробітник відділу початкової освіти Листопад Н. П. (Організація обчислювальної діяльності молодших школярів. 15.00-15.30.). 

       Проблеми формування екологічних умінь молодших школярів розглядались на WEB-інарі, який проходив під керівництвом наукового співробітника відділу початкової освіти Андрусенко І. В. (Форми організації екологічної діяльності молодших школярів у процесі навчання природознавства. 16.00-16-30).

       Одержати відеоматеріали та сертифікати учасників конференції можна, зареєструвавшись за адресою: http://www.eventundip.org/aug2016/

 

 

Переглядів: 708 | Додав: argentina1394 | Дата: 29.08.2016 | Коментарі (0)

1 2 3 4 5 »
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz